Je Naruto spřízněný se Senninem Šesti cest?

3. května 2012 v 13:53 | napsala Shishaku |  Diskuze
Pozor! Tato diskuze obsahuje spoilery!

Při čtení mangy mě napadla taková zvlášnost. Jistě si pamatujete bratry Kinkaka a Ginkaka, kteří se objevili ve Čtvrté velké válce ninjů. Ve vzhledu těch dvou není nic neobvyklého, až na malý detail; mají na tváři stejné tři rýhy (znaky nebo malůvky, stačí si vybrat) jako má Naruto Uzumaki.

Když se mluvilo o bratrech z Oblačné vesnice, zmínilo se o tom, že když je Kyuubi spolknul, tak aby přežili, vyjídali mu žaludek a zároveň tak pobírali jeho čakru. Po dvou týdnech je podle všeho démon vyvrhl a bratři přežili. V Oblačné se i jiní lidé pokoušeli o podobné věci, jako bylo pohltit část Hachibiho (Osmiocasého démona) čakry. Ale zemřeli.

A další zásadní zmínka byla, že bratři z Oblačné jsou příbuzní se Senninem Šesti cest, proto přežili v Kyuubim celé dva týdny. A tím bych se chtěla dostat k mé naprosto šílené myšlence, kterou vyprodukovala moje mozkovna.

Mohlo by být tedy pravděpodobné, že Naruto je příbuzný se Senninem Šesti cest. Mohli jsme si i v některých dílech všimnout siluety Sennina Šesti cest, jeho očí a různých znaků na těle. Podobné znaky má dokonce i Naruto, když vzal Kyuubimu čakru. Navíc, jak se zdá, má Naruto nadání na Sennin techniky. Jinak by bylo velmi divné, že zrovna Naruto, bez speciálních Kekkei Genkai nebo očních technik apod., dokázal porazit Rinnegan, i když je pravda, že Nagato byl značně zesláblý.

Je jasné, že to zní jako šílená úvaha, ale snad to stojí za zvážení. Co si o tom myslíte?

Shishaku

 

13 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Aten Aten | 3. května 2012 v 15:47 | Reagovat

Taky si myslim, navic Naruto ma obrovske mnozstvi chakry jako Rikudou Sennin, dale Nagato i Naruto jsou ze stejneho klanu (Uzumaki) a pak ty znaky. Taky si myslim, ze v te valce by mohl Naruto pohltit jine ocase demony a byt naprosto jako Rikudou Sennin (az na Rinnegan), akorat by byl problem s Killer-Beem, ten se asi s Hachibim nerozloci. :-D

2 Aten Aten | 3. května 2012 v 15:54 | Reagovat

[1]: ale pravda je, ze nas uz parkrat nelogicky prekvapily, tak uvidime :-D

3 Akane Bijuu Akane Bijuu | 3. května 2012 v 17:10 | Reagovat

Teď fakt nevím. Když už, tak potomci rikudou sennina jsou Uchihové a Hyuugové. Zasadilo mi to brouka do hlavy :D. Kinkaku & Gin. vypadají, jako by patřili ke klanu Uzumaki, který má s poutníkem šesti cest možná něco společnýho, jelikož Nagato, kterej měl rinnegan, k Uzumakiům taky patřil. Ale na druhou stranu Bijuu byli stvořeni právě rikudou senninem a právě to by mohlo vysvětlovat ty klikyháky - jenže vzhledem k jeho poslední formě poté, co se přeměnil v Kyuubiho to měl na sobě pořád, takže je to možnán fakt možný ???

BTW:
-To, že je žabím poustevníkem s tím, podle mě, nemá nic společnýho, tím se může stát každej, kdo uzavře smlouvu s nějakým svířetem a dokáže se dostat do jeho země (viz Kabuto, Jiraya)
-Naruto je hlavní hrdina(a příběh zdaleka nekončil) => nemohl neporazit svýho protivníka :D

4 Aten Aten | 3. května 2012 v 19:15 | Reagovat

Myslim, ze v poslednim dile rikali, ze sennin je pouze u zab a hadu.

5 Master Master | 3. května 2012 v 19:22 | Reagovat

Ano, s tím naprosto souhlasím. Potomci Rikudou sennina jsou jak klan Uchiha tak klan Senjuu. Uzumaki Naruto je potomkem klanu Senjuu a po Rikudou Senninovi zdědil obrovskou zásobu chakry. To říkal i Tobi. A pokud mne pamět neklame, tak když Naruto porazil Kyubiho, tak ho znehybnil pomocí techniky Rikudou Sennina, takže je naprosto zřejmé, že Naruto je potomkem Sennina šesti cest.

6 Master Master | 3. května 2012 v 19:25 | Reagovat

Jo,a Nagato přece nebyl s klanu Uzumaki?? Nagato nemá nic společného s Uzumaki Kushinou. S Narutem jsou příbuzní skrz klan Senjuu. Naruto se přece jmenuje Uzumaki proto aby nikdo nevěděl, že je potomek Namikaze Minata. Klan Uzumaki pochází ze skryté Vírové.

7 Kraťa Kraťa | 3. května 2012 v 20:56 | Reagovat

[6]: Tak se podívej na díl, kdy Tobi vzal Nagatův Rinnegan nebo na mangu, kdy Kabuto popisuje, co si vylepšil - v obou případech je řečeno, že Nagato byl členem klanu Uzumaki.. A v druhém případě Sasuke od Kabuta zjistil, že i Karin byla původně z klanu Uzumaki..

[5]: Pokud si pamatuji tak Naruto porazil Kyubiho díky zbytkové chakry od Uzumaki Kushiny - ta byla odborník na různé pečetící techniky a tahle technika byla od ní použita i během útoku Kyubiho na Listovou a následného zapečetění do Naruta..

8 Zufutote Tahashi Zufutote Tahashi | 3. května 2012 v 21:13 | Reagovat

[7]: Master myslí to jak na bobeška devítku spadly ty klády. ale to neznamená že jsou ti dva příbuzní. To znamená že tu schopnost má Naruto díky technice kterou použil jeho otec ne zapečetění Kuramy. ;-) Jako je možné že ti dva budou příbuzní ale je to hrozně nepravděpodobné. Ale pravdou je to že tu už baly i divnější věci než by bylo tohle. :-)

9 Kisama Uzumaki Kisama Uzumaki | 3. května 2012 v 22:18 | Reagovat

Podle mě je naruto nějak spojený se Seninem ,ale nevím jak

10 Hatake Kakashi Hatake Kakashi | E-mail | 4. května 2012 v 10:03 | Reagovat

Víte kdybyste nebili závislí jen na českym tak by ste zjistili že Naruto je opravdu potomkem Sennina 6 cest protože mu Kyubi rekne ze je cim dal podobny jeho otci a ze je jeho potomkem a otec Kyubiho Je Sennin a Naruto je jeho potomkem

11 saraquel saraquel | E-mail | 4. května 2012 v 11:48 | Reagovat

všichni s červenýma vlasama patří do klanu uzumaki,to znamená i Nagato a Karin!

12 Shishaku Shishaku | 4. května 2012 v 18:39 | Reagovat

[10]: Tak to je snad skoro jasné, proč se babrat s cizím jazykem, když to máš přeložené? :-D

Počkej, jak otec Kyuubiho Oo", já myslela že byla jedna velká příšera a z ní, díky rozdělení, vznikli ocasí a Právě Rikudou Sennin byl Jinchuurikim toho maníka, který se skládal ze současných ocasých.

13 =P =P | 4. května 2012 v 18:56 | Reagovat

No taky jsem pro ten návrh ale vůbec jsem si toho nevsiml...Arigato

14 BAkane BAkane | 4. května 2012 v 21:27 | Reagovat

[12]: tak rikudou sennin je stvořil => je jejich "otec"

15 Raidon Raidon | 4. května 2012 v 23:57 | Reagovat

[10]: Mohl by si mi prosimte poslat stranku kde na to koukas ci to stahujes ? rad bych se na to teda podival :-)

16 Sebastreet Sebastreet | 5. května 2012 v 11:06 | Reagovat

Hej, to je vážně skvělý postřeh, mě to vůbec nenapadlo :-). Je možné, že jsou spříznění ale nevidím žádnou spojku krom toho vzhledu. Ale oba dva byli předurčeni k velkým věcem, a možná se spojka později i objeví... : :-D

17 Shishaku Shishaku | Web | 5. května 2012 v 15:28 | Reagovat
18 Shishaku Shishaku | Web | 5. května 2012 v 15:29 | Reagovat

[17]: Gomen, omylem jsem stiskla enter xDDD
Máš pravdu vlastně, až teď mi to došlo že je stvořil ^^

19 Kyuubi mode Kyuubi mode | 6. května 2012 v 8:30 | Reagovat

Je to tím že všechny ocasé démony Sennin šesti cest vlastnil. Je jasné že bude stejně vypadat když vlastnil i Kyuubiho. Ale že je s ním příbuzný to je naprostá blbost

20 Aten Aten | 7. května 2012 v 14:23 | Reagovat

[19]: Senni 6 cest je nevlastnil-on chtil desetiocaseho a jeho chakru rozdelil na 9 casti

21 endaria endaria | Web | 8. května 2012 v 9:24 | Reagovat

ja som počula že Naruto je dedič alebo potomok alebo predok Sennina Šiestich ciest (neviem presne ako sa to píše v slovenčine :D)

22 xxx xxx | 10. května 2012 v 22:18 | Reagovat

1.....Kin a Gin ty carky maji protoze byli v tom zaludku a meli tu silu Kurami(kiuubi)

2.....ta silueta - to jsou rohy na jeho pasce a naruto to ma jako vlasy pokud chapete

3..... to nejsou znaky na tele ale retizek bo nahrdelnik....wse uz to bylo v manze staci je SLEDOVAT

Doufam ze jsem pomohln
fcb-------------------------Nagato Nyyappy Mitsu (Jaroslav Jerry Petrla) :-D

23 xxx xxx | 10. května 2012 v 22:21 | Reagovat

[10]:takze on rikal ze je podobny jeho otci ale on myslel jako narutovu otci,pac se s nim v minulosti prece setkal   KYUUBI x MINATO :-D  :-D  :-D  :-D

24 hokage-mansion hokage-mansion | 11. května 2012 v 20:25 | Reagovat

Sennin mod a rinegan, kyuubi a juubi, to rozhodně nejsou stejný věci, jenom podobný...Kyuubi jakožto ocasý démon kdysi součástí juubiho, sennin mod=doujutsu, rinegan=doujutsu,úspěšné ovládání juubiho chakry, úspěšné ovládání kyuubiho chakry....no.... hmmmmmm......nějaká spojitost v tom bude ;-)  :-?  :-?  :-)  :-|  :-D  :-D

25 Aten Aten | 14. května 2012 v 20:30 | Reagovat

[24]: to určitě je, snad nám to co nejdřív objasní :D

26 Ma-kun Ma-kun | 21. května 2012 v 16:34 | Reagovat

ale brutální bude až spojí kyubi mod se sennin modem :-D

27 Liliput Liliput | 27. května 2012 v 18:06 | Reagovat

[26]: To jo... jestli se to vůbec dá pužít... Ale byla by to silná technika, která by možná zabila i "tobiho" :-D

28 Hanče Hanče | 1. června 2012 v 14:14 | Reagovat

Já myslím že naruto je jeho předek a že před koncem války se stane senninem šesti cest, protože se stane jinjuriky desetiocasého. A taky si myslím že ten tobi je ve skutečnisti Obito, že nezemřel a chystá se pomstít. :-?

29 Sai Sai | 5. června 2012 v 12:27 | Reagovat

No naruto je preci potomek klanu Uzumaki tudiz je z prime linie potomek sennina 6 cest , protoze jestli si pamatujete jak Tobi rikal Sasukemu jaka je pravda o Uchiha clanu , tak je zmineno ze Mudrc 6 ti cest mel 2 syny , 1 zdedil oci a druhy  jeho telo , z 1 byl uchiha z 2 heho senju , a senju + uzumaki zalozili vlastne skrytou listovou , tudiz bych se nedivil kdyby treba narutova matka byla dcera nejakeho potomka z prime senju linie , jak jinak by mohla dostat Kyuubi

30 Sai Sai | 5. června 2012 v 12:31 | Reagovat

Neda se tu napsat secko co chci takze pokracuji : Protoze jak bylo zmineno jen potomci rodu kage , nebo vyznamni clenove vesnice byvaji prave Jinchuuriki , takze si myslim ze Kushina byla senju , spise mne ale zajima co Minato ? Nikdy v narutovi nebyl nikdo kdo by mnel zlute vlasy , jediny minato , Kdo byl jeho otec ? Z kama prisel ? Od koho se naucil silene casoprostorove techniky , druhy hokage uz byl v tu dobu mrtvy co on studoval u Ero Sennina , takze prava zahada je Kde se vzal Minato , Genius a 4 ty hokage , ale nikde nic o jeho rodu, mozna se to vyhroti a bude Naruto bracha Tobiho to by byl gol :-D

31 Uzumaki Metu Uzumaki Metu | 15. června 2012 v 19:31 | Reagovat

[4]:a ještě u těch slimáku co má Tsunade. Proto je taky sennin ;)

32 Uzumaki Metu Uzumaki Metu | 15. června 2012 v 21:12 | Reagovat

[30]: je blbost že by byl Naruto brácha tobiho protože Tobi je starší než byl Minato a kushina :D takže celkem blbost :D
no a myslím si že Naruto je nějak spřízněnej se senninem 6ti cest ale to už by mu někdo řekl.. :D jedině že by sennin 6ti cest stal z mrtvých a řekl mu to...:D

33 Orochimaru Orochimaru | E-mail | 20. června 2012 v 17:39 | Reagovat

Koukal jsem na spoilery :D a tam jsem zjistil že sennin 6ti cest se dá vyvolat když máš V jednom oku Rinegan a v 2 Sharingan a všechny démoní chakry :D a pak vyvolas sennina :-)

34 ahmed ahmed | E-mail | 22. června 2012 v 17:00 | Reagovat

U bratru Kinkaka a Ginkaka sem neco cetl ze voni se koupali v kuybiho čakře to znamená že oni nemají nic společného s narutem, naruto má ty rýhy na tváři (nebo co to je asi vousi) to proto že on má v sobě kuybiho a využívá jeho čakru.

35 Natsumi Natsumi | Web | 3. července 2012 v 9:39 | Reagovat

Podle mě s bratry Kinkakem a Ginkakem ni společného nemá. Ty čáry na ksicgtu mají od kyubiho čakry. A Naruto je jeho jinchuuriki, ne ? A se seninem šesti cest ?? To si nemyslím. :-?

36 Nilson115 Nilson115 | 3. července 2012 v 15:55 | Reagovat

No jak říkal zamaskovaný Madara tak Naruto a Sasuke jsou další linií té nenávistné války která vznikla kdy bojovali synové Sennina.První byl s očima (Uchiha) a druhý byl (Senju) takže je tu vidět že naruto je určitě nějaký potomek linie Senju.

37 Uchiha Lobac Uchiha Lobac | E-mail | 3. července 2012 v 15:58 | Reagovat

podle mě je to uplna blbina , navíc teoreticky jsou všichni Seninovi příbuzní , páč je naruto spjat s klanem senju , a sasuke s klanem uchiha , Rikudo měl dva syny jeden byl zakladatel SEnju a druhy zakladatel Uchiha clanu ;-)

38 Myzt Myzt | E-mail | Web | 3. července 2012 v 16:03 | Reagovat

[37]: takže s ním vlastně spřízněný je... :-D

39 Alouš-san Alouš-san | E-mail | 9. července 2012 v 20:01 | Reagovat

31 jiraia,tsunade ani oro. nejsou seninove protoze by meli nejake zvire ale protoze je tak nazval Hanzo.

Lidi píšete kraviy.
Zkoukněte všechny díly a všechnu mangu a pak by jste tohle nepsali...

Podle mne je dost možné že je s ním "do rodiny" ale nevím jak. :)

40 ??? ??? | 11. července 2012 v 8:44 | Reagovat

Naruto ty cary nema protoze pouziva cakru devetiocaseho on to mel na tvari od narozeni i kdyz v nem jeste nebyl zapecetenej.Se koukni na 248 dil ma je od narozeni

41 ??? ??? | 11. července 2012 v 8:49 | Reagovat

A napriklad ten nahrdelnik co se mu vyobrazi kolem krku tak napriklad nosi i Itachi. Nejspis budou nejak zprizneni ale otazka je jak

42 Hanče Hanče | Web | 21. července 2012 v 21:02 | Reagovat

[22]:ty čárky tam mněli ještě pred tím než byly v jeho žaludku

43 Foxx Foxx | 24. července 2012 v 12:42 | Reagovat

[3]: Ajajajajaj, tady zase někdo nedával pozor. Rikudou měl dva syny, ti syni měli další syny a tak dále a tak dále...vznikli dva klany. SENJU / UCHIHA. Naruto patří do Senju klanu. Ách záhada rozlousknuta, haleluja ano jsou spříznění. Nepatrným genovým poutem, ohnivou vůli, obrovskou chakrou...a jak řekl Kurama(Kyuubi) i tvrdohlavostí. :)
Jo a abych odpověděl na předchozí komentář, ten náhrdelník je Rikudův poklad, stejně jako ten meč, co má Sasuke a ani za boha si nevzpomenu na název.

44 Senpou Odoma Rasengan Senpou Odoma Rasengan | E-mail | Web | 27. července 2012 v 7:52 | Reagovat

naruto je pribuzny se Senninem šesti cest snad nejste takovy Bagajaro Konojaro !
a hlavne to co naruto zdedil po seninovi sesti cest to hlavni co z nej dela hrdinu je jeho odvaha se nevzdat protoze sennin sesti cest v budoucych dilech poukazuje na dite z proroctvi ktere prijme svet jaky je a bude ho chtit zmenit proto narutovi akdyz asi jen z nebe nebo od nekud jinde dodal moc ovladnout sennin moc a tak i porazit rinegan

45 LegendCZ LegendCZ | 3. srpna 2012 v 1:37 | Reagovat

[34]:Ano ale proč měl naruto ty *Vousky* nebo *Rýhy* i před zapečetěním do jeho těla.....pokud vim ve všech scenach jak je v kolibce uprostřed obřadni pečetě ma ty vousky i když kyubi v něm ještě nebyl....nebo se pletu?..... [40]:

46 gold-fate gold-fate | 10. srpna 2012 v 20:17 | Reagovat

[45]: Jo, máš pravdu, ty čárky měl hned jak se narodil, před zapečetěním...

jinak k tomu jestli je potomkem Sennina 6 cest, řekla bych, že je to možné... na jednu stranu ovládá Sennin mód, jejich silueta je podobná a je jinchuuriki Kyuubiho... nevím, myslím, že nemáme dost údajů, aby jsme to rozhodli, ale snad se v příštích dílech dozvíme něco víc... byl by to zajímavý zvrat, už tak má Naruto dost zajímavý rodokmen...;) ale řekla bych, že kdyby byl nějak spojený se senninem 6 cest, měl by mít rinnegan... nevím:D

47 njio25 njio25 | E-mail | 11. srpna 2012 v 19:00 | Reagovat

klany uzumaki a Senju su sylno spete nebylo by divne keby bol Naruto potomok 1 hokageho a tudis Rikuda senina 6 cest a senin mod sa moze naucit len niekto kto ma obrousku zasobu cakru ako bol Jirayia a Naruto [:tired:]

48 :D :D | 20. srpna 2012 v 12:12 | Reagovat

[45]: Jeho matka byla jinchuriky kyubiho když byla těhotná ne? Tak co když se kousek ty čakry přensl z ní na Naruta

49 :) :) | 22. srpna 2012 v 3:46 | Reagovat

hele přečtěte si pořádn mangu kde kecá se všemi biju a jinchuriki tak kurama=liška že rikadou říkal že je jednou zase někdo spojí nebo nák tak a že si mislíjou všichni biju že jeto právě naruto :)

50 Arbas Arbas | E-mail | 25. srpna 2012 v 0:03 | Reagovat

Já si myslím že Naruto je potomek  Sennina Šesti cest. Vzpomeňte co říkali všichni démoni jak se jich Kurama(liška) ptal Myslíte že je Naruto staříkuv..... a všichni řekli ano myslím že to co nedořekl        
mělo byt nástupce nebo potomek prostě něco takového a tím staříkem myslel Sennina Šesti cest.A matka Naruta měla v sobě taky kyubiho a ty vrásky nebo co to  
je nemá.Senin mod zvládl Naruto oproti Jiraiyovi uplně protože Jiraiya senim mod nezvladl 100% pořad se aspon trochu zmněnil na žábu kdežto Naruto ne(kdyby měl někdo přípomínky k Narutovím očím tak to je znak senin modu) bylo to tam i řečeno že Naruto v tomto překonal Jiraiyu.Sem si jistý na 95% že Tobi je Obito.

51 naru1o naru1o | E-mail | 31. srpna 2012 v 22:38 | Reagovat

je to možný taky mi to je divný ale přoč je třeba neměly taky jeho mamka čí otec?

52 Ich Ich | E-mail | Web | 3. září 2012 v 15:19 | Reagovat

Kurde někdy se divím, proč takový lidé se baví o Narutu bez znalostí. 1. Naruto je! příbuzným sennina šesti cest. Rikudou měl 2 syny jeden založil klan Uchiha a druhý Senju a každý trochu inteligentní člověk si pamatuje na to jak se v Narutovi objevil, že uzumaki klan je vzdálenými příbuznými klanu Senju čili Ano Naruto je potomek Rikudoa. a zadruhé ty rýhy co má Naruto na ksichtu to je kvuli kyuubiho chakry (třeba pro příklad) Nagato je členem klanu Uzumaki a taky ty 3 rýhy nemá nebo Minato, Kushina, Mito nebo Karin nikdo je nemá jen Naruto a Kinkaku a Ginkaku.... Ach jo takové témata dávejte až budete mít víc než začátečnické znalosti o tom :-)

53 Ije Ije | 5. září 2012 v 20:03 | Reagovat

Jen je divné, že když měla Kushina v sobě kuramu, tak ty rýhy neměla...

54 Laco Laco | 16. září 2012 v 20:50 | Reagovat

[1]: Odkiaľ vieš že nagato a narutu su z toho istého klanu ja som to akosi prehliadol?

55 Laco Laco | 16. září 2012 v 21:19 | Reagovat

[52]: Nás poučuješ ale zabudol si na to že Kushina mala tiež kybuho čakru a nemá tie čiary to je proste len nijaký rys ktorý dodal postavám určitý charakter môj názor

56 Kraťa Kraťa | 19. září 2012 v 10:18 | Reagovat

[54]: Ptáš se, odkud víme, že jsou ze stejného klanu? Najdi si v manze nebo anime scénu, kdy si Tobi bere Nagatův Rinnegan - tam je to jasně řečeno..druhý případ, kdy je to řečeno - v manze, když Sasuke a Itachi bojují s Kabutem a on se chlubí, co si od koho vzal - tam z něj vypadne, že i Karin byla z klanu Uzumaki.. ;-)

Někde jsem tu ještě četl, proč nemůže být Naruto potomek Sennina a zdůvodněno to bylo tím, že nemá Rinnegan.. Kdo čte mangu tak asi ví, že Rinnegan je buď vrozený ale je velmi vzácný a taky se dá získat i jako třetí fáze Sharinganu (po Mangekyou)..

K tomu rodokmenu - při ukázkách bitvy Madary a Hashiramy si můžete všimnout, že Hashirama má červené vlasy - řekl bych, že klan Uzumaki je má po něm.. :-?  
To, že Senju a Uchihové jsou potomky synů Rikkudou Sennina tu už bylo rozebráno tolikrát, že to nemá cenu znova a znova rozebírat.. :-D

57 kanashi kanashi | 11. října 2012 v 19:42 | Reagovat

rinnegan je 3 stupen sharinganu říkáto madara jak ho kabuto vzkřísí získal ho těsně před smrtí když snim bojoval 1 hokage :)

58 kslki kslki | E-mail | 4. listopadu 2012 v 4:54 | Reagovat

stimto ta musim opravit kto čital mangu nebo pozeral anime ta kina gin mali tie čiarki pretim ako,skočili kyuubimu do papule a naruto ked,sa narodyl mal tie same čiarky ako oni 2ja tak si myslym še, su pribuzni a aťd. ;-)

59 naron kun naron kun | 12. listopadu 2012 v 20:24 | Reagovat

nuda

60 cfgdh cfgdh | 12. listopadu 2012 v 20:24 | Reagovat
61 Vasex Vasex | 24. listopadu 2012 v 22:34 | Reagovat

Nevim co řešíte :D , Kishi nás vždy podělal :D :-?

62 ricci ricci | 5. prosince 2012 v 23:01 | Reagovat

toto asi moc sem nepatri ale chtel bych se zeptat, jelikoz mangu skoro nectu a posledni dobou sem se zasek... tak v jakym dilu je ted v porovnani Manga/anime?

63 ricci ricci | 5. prosince 2012 v 23:01 | Reagovat

[62]:proste v jakym dilu mangy je ted naanimovana serie

64 Ondrodlak Ozzák Ondrodlak Ozzák | 9. prosince 2012 v 20:20 | Reagovat

Já ještě když jsem nevěděl že je to Bijuu mod, tak jsem si myslel že se Naruto stal Seninem 6 cest, přece ty korálky a tvar.
Ale Kiler Bee(Porážející Sršeň) jak naruto získal Bijuu mod, tak on cosi blábnul že to má od Senina 6 cest.
Tak ještě nevím hmm... :-?
Ale co když je Senin 6 cest vždy někdo s Rineganem, on na obrázcích ho měl, Nagato prý byl Poustevník 6 cest, a já se koukal na Google obrázky, a tam měl Naruto Bijuu mod a Rinnegan.

65 Kraťa Kraťa | 12. prosince 2012 v 2:33 | Reagovat

[64]: Sennin šesti cest byl jen jeden - o těch dalších se mluvilo jako o jeho převtělení ale to jen díky tomu, že vlastnili Rinnegan..

66 Kamikaze Kamikaze | E-mail | 3. ledna 2013 v 8:12 | Reagovat

No tak sa k tomu takiež vyjadrím. Podľa mňa je to hlúposť.Je známe , že Sinnovia Rikuudou senina su vlastne zakladatelia Klanov Uchiha a Senju , takže ak nieje Naruto ešte aj uchiha alebo Senju (aj to je možné , prečo ho neurobiť ešte viac OP )tak je blbosť že by boli rodina .

67 Kamikaze Kamikaze | E-mail | 3. ledna 2013 v 8:14 | Reagovat

preboha aká chyba * Synovia :D Chybi neberte v úvahu pretože som celú noc nespal :D

68 kacumotoo kacumotoo | E-mail | Web | 8. ledna 2013 v 20:37 | Reagovat

:-(  :-(  :-(

69 kacumotoo kacumotoo | E-mail | Web | 8. ledna 2013 v 20:42 | Reagovat

ach BOZE jak vy ste hloupy .... chcete znat pravdu o anrutovi a rikudou senninovi ? ..... rikudou byl prvni jinchuriky  a prvni kdo probudil rinnegan no proste neco jako buh svet a zalozil svet ninju nez umrel dal ty schopnosti svim synum jak uz vite valka mezi senju a uchihy je do dnes klan uzumaki byl pribuzny s klanem senju tkazue naruto je jak senju tak uzumaki je nekolik teorii o tom ze itachiho chakra dana narutovi muze zpusobit probuzeni rinneganu ale naruto by ho probudil i bez chakry uchihu protoze i bez jejich chakry je jediny kdo dokaze ovladat silu ocaseho demona na tkaove urovni jako ted a nezapomente ze naruto je rikudouuv dedic jak rekl kyuubi v manze rekl a ted cituu ( trvalo to stariku ) coz znamena ze nez umrel zachoval tu neco jako geneticky kod ktery jakymsi zpusobem ziskal anruto a bylo by moc fajn kdyby naruto povolal vsechny ocase demony ziskal rinegan a rozkopal madaru :D ale takove uzasne zazraky v anime moc nebivaji :-D  :-D

70 kacumotoo kacumotoo | E-mail | Web | 8. ledna 2013 v 20:42 | Reagovat

ach BOZE jak vy ste hloupy .... chcete znat pravdu o anrutovi a rikudou senninovi ? ..... rikudou byl prvni jinchuriky  a prvni kdo probudil rinnegan no proste neco jako buh svet a zalozil svet ninju nez umrel dal ty schopnosti svim synum jak uz vite valka mezi senju a uchihy je do dnes klan uzumaki byl pribuzny s klanem senju tkazue naruto je jak senju tak uzumaki je nekolik teorii o tom ze itachiho chakra dana narutovi muze zpusobit probuzeni rinneganu ale naruto by ho probudil i bez chakry uchihu protoze i bez jejich chakry je jediny kdo dokaze ovladat silu ocaseho demona na tkaove urovni jako ted a nezapomente ze naruto je rikudouuv dedic jak rekl kyuubi v manze rekl a ted cituu ( trvalo to stariku ) coz znamena ze nez umrel zachoval tu neco jako geneticky kod ktery jakymsi zpusobem ziskal anruto a bylo by moc fajn kdyby naruto povolal vsechny ocase demony ziskal rinegan a rozkopal madaru :D ale takove uzasne zazraky v anime moc nebivaji :-D  :-D

71 JAN KOVAC JAN KOVAC | 9. března 2013 v 17:11 | Reagovat

naruto ma zaby.

72 yddvagd yddvagd | 6. dubna 2013 v 19:42 | Reagovat

hovadina naruto nejńi ze stejného klanu jako nagato naruto a jeho matka pochází ze skryté výřivé - v současnosti neznámá protože byla ve  3 válce zničena a Nagato je ze skryté dešťné

73 Rikudou Rikudou | 15. dubna 2013 v 15:38 | Reagovat

Já myslím, že je to jasné, že je potomek Rikudou Sennina.
Mám tu další vysvětlení + to, co bylo v článku.
Jak jisě víte, tak klan Uzumaki je spřízněný s klanem Senju, byť jen vzdáleně. A klan Senju pochází z prvního syna Rikudou Sennina a bratra Uchihů.

74 Chikate Chikate | 10. května 2013 v 16:30 | Reagovat

Podle mě jsou všichni spříznění s Rikudou Senninem.. protože ten přece vytvořil jak klan Senju tak i Uchiha a z nich se pak vytvořili další klany.. tzn. že všichni jsou vlastně "z" Rikudou Sennina :D

75 čtenářmangy čtenářmangy | 15. června 2013 v 15:20 | Reagovat

Já si myslím, že Naruto by v sobě možná taky mohl probudit Rinnegan. Když má matku z Uzumaki klanu (příbuzní Senju) a otce z Namikaze (příbuzní Uchiha).
-Spoiler-
V manze se 5 kagů postaví proti Madarovi a porazí je ... ještě nevím, co se stane Tsunade,protože ještě nevyšla nová manga, ale je na pokraji smrti.A podle mě jen co se to dozví Naruto bude tak v depresi, apod. až v sobě probudí rinnegan (Rinnegan se probouzí když jste naprosto na pokraji udělat sebevraždu - př. Nagatovi rodiče zemřou a protože mu Madara dal kousek těla uchihů, tak ho v sobě probudí(nagato je z uzumaki klanu)). Já si myslím, že by Naruto mohl být dalším senninem šesti cest a udělat mír... (toto je má teorie, můj výmysl) :-D

76 Mike Uzumaki Mike Uzumaki | 17. července 2013 v 18:21 | Reagovat

[75]: Souhalsim stvoji teorii Naruto ma od narozeni geny jak Uchihu Tak Senju Takze....Rinegan nejspis ovladne behem pristich nekolika kapitol.

Kruci at uz vyjde manga.

77 Kate:-P Kate:-P | E-mail | 22. července 2013 v 0:15 | Reagovat

Namikaze Minato je Uchiha nebo Senju ? :-D

78 Nobody Nobody | 24. července 2013 v 16:20 | Reagovat

[28]:-facepalm

79 mates mates | E-mail | 27. července 2013 v 19:59 | Reagovat

chápej že naruto je ten rikudův hodný syn

80 johny johny | E-mail | 15. srpna 2013 v 19:38 | Reagovat

Jenom jedno ohledně Naruta nwm jak všechno víte o tom senninovi šesti cest. A že Nagato je klanem Uzumaki totiž jsem to chtěl pochopit můžete mi to někdo vysvětlit díky .

81 dusan dusan | E-mail | 5. září 2013 v 16:51 | Reagovat

je senin 6 cest

82 Dušan Urban Dušan Urban | E-mail | Web | 18. září 2013 v 20:28 | Reagovat

Naruto je Pravnuk Senina 6 cest.Naruto bude bojovat proti Sasukemu a Naruto vyhraje Sasuke mu ale dá před smrtí sharingan a Tsunade 5 hokageo tím že je  mu ho naoperuje.Naruto tím že je příbuzný s klanem Uchiha A také pravnuk Senina 6 cest se mu aktivuje mangekyou sharingan a po něm bude mít rinnegan jako Sennin 6 cest jeho dědeček.Naruto bude mít 8 biju v sobě protože se sami zapečetí v Narutovím těle.Když obit (ten s maskou) získá 9 biju získá 10 jubiho a tím mu víjde tsuki no me.Ale já vím jak to dopadne ale nechte se překvapit.

83 Naruto Naruto | E-mail | 15. prosince 2013 v 15:16 | Reagovat

Kromě těch věcí co tu zmiňujete by se dalo poukázat i na fakt že regenerace zranění je strašně rychlá u naruta a to je výsada klanu Senju takže nějaký příbuzný bude :)

84 O.o :DD O.o :DD | 1. března 2014 v 16:07 | Reagovat

zní to šíleně,ale co když příbuzný není s těma dvěma Naruto,ale 9ocasý demon Kurama O.o :D

85 Rikuddou Rikuddou | 10. března 2014 v 16:56 | Reagovat

masashi kishimoto psal nedávno na twitter že Naruto se stane senninem šesti cest

86 Spontwer Spontwer | E-mail | 25. dubna 2014 v 17:30 | Reagovat

Lidi, z toho co tu čtu jsem si všiml, že vy všcihni si tu pletete pojem SENNIN a SANNIN.
1) SENNIN byl Orochimaru,Jiraiya a Tsunade protože je tak nazval
2) SANNIN je pojem který měl třeba Jiraiya a má nyní Naruto, při uzavření smlouvy s hadem či žábou a dostání se do jejich země. Takže docela chápu že se v téhle diskusi plácáte,.. vzájemně se nechápete :-D  :-D  :-D  :-D

87 joker555 joker555 | E-mail | 5. května 2014 v 8:56 | Reagovat

clan uzumaki má v rodině rinegan vysvětlení:
naruto má kyuubiho
kushina ho měla taky
minato neni uzumaki
karin je tak chabá ze ho ani nemuze mit (neco jako obito saringan se mu aktivoval taky az potom)
nagato má rinegan :-D

88 joker555 joker555 | E-mail | 5. května 2014 v 8:59 | Reagovat

[76]: naruto ho mít nemůže protože má kyuubiho jinak uz by rinegan mnel (kdystak se podivaj na moje vysvětlení je dole v jednom komentu

89 Uchiha Shisui Uchiha Shisui | 30. května 2014 v 10:43 | Reagovat

naruto ma ti čary na ksichte kvlo čakre kyuubi tim že mala kushina kyuubi tak pri porode unikla cast chakry kyuubi do naruta lebo pri porode pečet slabne !!!

90 ShamponCZE ShamponCZE | 9. července 2014 v 19:46 | Reagovat

saraquel Chec snad říct že Gaara je z klanu uzumaki ????? :DDDDDD

91 rougeinnerobela rougeinnerobela | E-mail | 11. listopadu 2014 v 14:32 | Reagovat

[34]: Naruto ale ty vousky měl ještě před tím, než do něj byl Kyuubi zapečetěn, takže to nemůže být tíM :) :-?

92 pinguicula pinguicula | Web | 8. září 2016 v 7:06 | Reagovat

půjčka solus 8-O

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.