Komentáře

Zobrazit vše (304)
Zobrazit starší komentáře

101 tobito tobito | 30. března 2012 v 19:52 | Reagovat

[100]: prosím je to jen  můj názor :-D  :-D  :-D  :-D

102 Koéte Koéte | 5. dubna 2012 v 20:53 | Reagovat

Taky nevim proc se chlubil ze je madara a neni a proc se nechlubil i pred deidarou??? to nechapu... ;-)

103 haha haha | 7. dubna 2012 v 21:10 | Reagovat

podle me je to obito proc tak za
1.ma sharingan
2.otvor ma na strane rozdrceneho oka oko ktere dal kakashimu ukazal kdyz bojoval s tou papirovou zenskou (nepamatuji si jeji meno) si mohl od nekoho vzit
3.jak to ze zije no podle mne ho nekdo našel uzdravil ho a vycvicil treba orochimaru  
a za 4.proc chce valku zažil ju a chce aby si všichni uvědomili jak je valka kruta a byl skutečný mir pak možna vsechny oživi nebo aspon par jich jako nagato
ale to je jen muj nazor

104 tobito tobito | 9. dubna 2012 v 15:27 | Reagovat

[103]: súhlasíím (ta holka je Konan) akorát bych řekla že ten obito se z té  zříceniny nějak dostal :) Navíc to oko které dal kakashimu tak to má zakryté maskou s jedným otvorem a NAJEDNOU když má sharingan i rinnengan tak má otvory tři. No a to oko co měl zakrytý maskou tak tam je rinnengan , ne?! Já bych řekla že tam žádné oko neměl proto si ty tam mohl implatovat rinnengan. A ten třetí otvor bude asi na oko které ovládá desetiocasého. No je to jen můj názor ;-)

105 Koéte Koéte | 9. dubna 2012 v 18:32 | Reagovat

No a jeste ma vlasy jako obito takze si myslim ze to je 100% on ;-)

106 MAKOJAKOPAKO MAKOJAKOPAKO | 9. dubna 2012 v 18:33 | Reagovat

8-O  :-)  :-(  ;-)  :-D  :-D  8-)  :D  :D  O_O  :D  ???  :-|  :-P  :-?  8-O  8-O  ;-)  :-?  :-P  :-x  :-!  :-|

107 Crazy Uzumaki Girl Crazy Uzumaki Girl | E-mail | 9. dubna 2012 v 19:53 | Reagovat

TOBI KDO TO VLASTNĚ JE CO JE ZAČ??
*-------------------------------------------------------------------------------*
Tak 104 dohodů to bude... nebo kolik fakt asi by bylo nejlepší udělat z toho článek tak já se pokusím sně toho co vytvořit
Víme:-spoustu věcí já to rozvedu
-Tobi óběvil se náhodou kolem Akatsuli choval se jak pako oblbnul okolí a to totálně, vrtá mi hlavou byl v soukromí u toho Tříocasého nechápu proč se choval tak blbě když byl v soukromí a Deidara míle daleko...
-od výbuchu Deidary se choval vážně změnil image jako super vážný týpek nazývající se Uchihou Madarouu...
-Pak hrál na Nepřátele (Kakashiho,Naruta...) jak je blbej a nechápavej a procházeli jím věci a hihnal se Bako prostě...
-Další věc je proč nosí masku co je tak důležitého skrývat a proč jen na jedno oko to jako mu stačí, aby uviděl nebo chce bejt zajímavý??
-Když (vy říkáte) v rakvi bylo tělo Uchihy Madary tak co je on DNA z něho??
-ty vlasy já mnoho dnů uvažovala o jednom kam si schoval vlasy krucinál, Madara je měl děsně dlouhé...
-Proč když neni Uchiha Madara se pak tím vytahuje a chlubí jakej je to borec a proč pak vypráví nepřátelům příběh zvaný Pravda o Itachim, jak kdyby to každýho zajímalo a tak vážně...
-V manze, Anime ukazují ze zadu ze předu nikdi ze spod ze strany... (ze spod no trochu uchylný no neva)
-Další důvod je Obito byl zavalen půlku těla měl zavalenou balvanem a pak dal Sharingan Kakashimu....
-Obito měl rád Konohu a říkal, že Ti co se nechají unést city a kvůli ostatním zničí misi (tak nějak) jsou odpad a ti co opustí své prátele jsou horíš než to...
-Pak je Tady Zetsu ten by mu mohl půlku těla zahojit a spravit, ale pokud vím levá půlka těla z pohledu rovně byla zničená a to i logicky sharingan, a ten na pravé dal Kakashimu
-Pak ho opustily a byli strašně smutní Kakashi a Rin jo a co se dělo pak třeba den či dva po tom všem??
-co když někdo Třeba ten náš "tobi" vypadal uplně jinak, ale byl genius vzal si jeho tělo a měl to mohlo mu být jenom 17, aby pak když se setká se všema nevyadal tak staře...
-Pak se naskytuje Obitáv otec dobrý nápad uričte ho naštvalo že kvůli Konoze jeho syn umřel a další fakt je, že o něm nevíme nic!!! (nebo já o něm nic nevím jen to že je jeho otec a méno neznáme!!)
-Každej ví, že zbíral oči a taky, kde je vzal tolik Uchihů, ale mi víme taky že Danzoa měl 10 =>což znamená, že Danzo nejspíš uzavřel dohodu s tím, že si veme 10 očí a on zbytek tech Uchihů bylo Hafo...
-a proč by to nemohl být třeba Uchiha Kagami, docela to na něj sedí a mohl vyčíst něco z Danzoa, ale víme, že byl nejspíš zabit při krváku Uchihů...co když on utekl a stal se z něj špeh a vzal si Tobiho tělo a tak i jeho vědomosti chování a všechno a ted se dostáváme k tomu, že Tobi nemusel být jen jedna osoba, ale mohlo jich být víc...
-další věc je, že Tobi mohl bejt jen nákej špeh, který měnil podoby něco jako dělala Tsunade a tak získával informace tímž věděl tu věc s Kushino-> při porodu je oslabena pečet další věc je Minato se snažil zapečetit Kyyuubiho do Naruta a pak se s ním setkat nějak mi uniklo doopravdy porazil Uchihu Madaru(tak si říkal) Minato??
-Ale Madara dávno je pod kytičkama, proč teda se za něj někdo vydává a pak se zase říká no je to někdo jinej Tělo Madary má Kabuto...
-a ted počkat stačí si vzít maličkej kousek z těla Dna a máme novýho Madaru, takže další věc je ono by těch Madarů mohlo bejt víc... a ty oči v tý masce schová,takže nikdo nepozná jestly je zombie nebo pravej...
-potom jak si vzal Nagatův Rinnegan tak měl 3 oči ( 3 díry)
-Další věc je , že říkal Ten Nagatův Rinnegan to já mu ho dal s toho plyne taky to , že on se s ním setkal jako když byl malej... a ani o tom nagato nevěděl !! a další věc když o tom nevěděl jaktožeho uměl vypnout když transplantaci vypnout nelze...
-Pak plyne, že Když říkám Je to Nějakej ŠPEH tak nemusí bejt Uchiha a Sanin šesti cest měl 2 syny byly pak dva klany neodvratná soupeřlivost a taky oba chtěli mít Konohu a vladnout Konoze
-Tobi má cíl tsu chi do me (nebo jak jsou ty slova...)
-co když chce právě ten mír a doopravdy je to dobrý člověk a taky chce tu slávu a ovládnout svět pak je taky možnost že chce být Jinchuriki 10 ocaseho..
-Izuna Uchiha  jeho bratr vyrval mu oči a jak říkal Sasukemu že mu je dobrovolně dal aby zachránil klan nebo co...co když mu ty oči jenom vzal a nechal ho žit nebo se s ním spojil nebo se vyměnily a pak něco falešnýho prej mrtvola
-Kabuto dokáže oživit cokoliv a náhodou toho Minata a Kushinu oživil nebo jsem si všimla nebo snad ne??
-Uchiha Kagamasi měl stejné vlasy jako Tobi na chlup stejné a ted se koukneme z jiného soudku je plno postav co mají podobné vlasy třeba Učes Peina je dost podobný Narutovýmu účesu
-Proč se nechlubil před Deidarou no on umí taky pěkně kecat a kdoví něco třeba u něj by ho zahnalo do záhuby nevím co jen můj názor
**Když to všechno schrunu máme nekonečnou Otázku kdo je Tobi naštěstí máme jisté Kandidáty
°Uchiha Madara
°Uchiha Izuna
°Uchiha Kagami
°Uchiha Obito°
°Otec Obita
°Špeh a prostě se jmenoval Tobi
°někdo uplně jinný co třeba Děda Sanina šesti cest?? :D
---->>co tu plkáme písněte někdo Kishimotovi ten nám řekne kdo to je nebo to z něj vytáhněte pomocí měřiče pravdy :D můj nápad nebyla by škoda vyzkoušet nějaký dobrovolní piště emaily :D jo a kdo mi bude chtít napsat a semnou to rozebrat nebo prostě pokecat a něco mi říct piště mi email
Když kliknete na Email chytrolíni :D :-)

108 Kuri-kun Kuri-kun | 10. dubna 2012 v 19:35 | Reagovat

[107]: ty jsi na něco kápla :D Kdyby byl Tobi Obito jak by stihl ze sharinganu udělat rinnegan a dát ho Nagatovi když byl Obito ještě na houbách? Nagato je starší než Kakashi :D A navíc to nemůže být Uchiha Madara, protože kdyby byl tak byt tu masku na sobě neměl... no vážně tak k čemu mu je když všichni ví jeho "identitu" je to záhada a asi na to jen tak nepříjdem :D :D

109 Crazy Uzumaki-girl Crazy Uzumaki-girl | E-mail | 11. dubna 2012 v 16:25 | Reagovat

[108]: jj jen jsem to srchnula a ten rinnegan mu dal omylem nebo co já už přesně nevím ale taky je to dost zapeklitý no mi to neodhalíme škoda mno... ale můžu být to duševně madara a tělo cizí taky možnost...
Boužel nám vše bude muset odhalit ten Kishimotu mno... a ten nám to řekne až uplně na konci mangy :-(

110 Patop15 Patop15 | E-mail | 11. dubna 2012 v 18:03 | Reagovat

Ja sy myslim ze je to obito, lebo kakashiov mangekio  kamui co veci odhadzuje do inych dimenzii a to druhe co ostalo obitovi moze prenasat do inych dimenzii seba

111 Kuri-kun Kuri-kun | 12. dubna 2012 v 16:39 | Reagovat

[109]: no právě :-D

112 112 112 | 13. dubna 2012 v 18:06 | Reagovat

Podle mě je to Madárův bratr

113 Anonimito Anonimito | 15. dubna 2012 v 21:04 | Reagovat

Páni to sem nevěděla že Tobi neni Madara O_O . Já totiž nejsem pravidelný čtenář mangy jen se občas kouknu ale tohle mě docela zajímá :D . Mužete mi někdo říct jaky to byl díl,kdy byl Tobi viděn naposledy? :-D

114 Wlkodlak Wlkodlak | 16. dubna 2012 v 15:16 | Reagovat

[103]: kapeček jsi to netrefil obito to nemůže být protože "tobi" bojoval proti čtvrtému hokage "jak na konohu zautočila poprvé liška" a pochybuju že by obito bojoval proti svému mistrovi "Manga jede" W.

115 Wlkodlak Wlkodlak | 16. dubna 2012 v 15:37 | Reagovat

jo a ty tři otvory co má na masce tak podle mě v té třetí díře nebude mít oko pač pro to že ta maska má bít spojení sharinganu a rinnenganu v jeden alespon tak to na té masce vypadá "manga jede" W.

116 dgrfegreg dgrfegreg | 16. dubna 2012 v 18:00 | Reagovat

ja si ;-)  8-) mislim ze je o pain

117 Koéte Koéte | 16. dubna 2012 v 18:58 | Reagovat

Myslim ze vsechno dokazuje to ze to bude obito... A ma i stejny vlasy, odpovida jeho vek a ma sharinganvidet na ty strane kde ho nedal kakashimu

118 kraken kraken | 18. dubna 2012 v 2:38 | Reagovat

obita si vyškrtněte ten by měl jedno oko tobi měl obě při bitce s konan použil na to pravý oko izanagi

119 Koéte Koéte | 18. dubna 2012 v 14:27 | Reagovat

Ale to oko si mohl prece transplantovat

120 Kuri-kun Kuri-kun | 19. dubna 2012 v 16:53 | Reagovat

[117]: No jo ale v jaký době žil obito a v jaký době tobi... Však už jsem napsal, že tobi říkal, že dal Nagatovi rinnengan když byl malý, takže to nemohl být Obito,protože, když byl Nagato malý tak Obito ani neexiistoval!

121 Nanuki Nanuki | 20. dubna 2012 v 14:51 | Reagovat

podle me je to obito madara nebo nagato 8-O  sem z toho zmatenej ;-)

122 Nanuki Nanuki | 20. dubna 2012 v 14:52 | Reagovat

[118]: co kdyz to oko ma znovu ja fakt newim kdo je to ae obito podle me asi nejvic nebo nagato :-D

123 Kdjjdfif Kdjjdfif | 20. dubna 2012 v 14:53 | Reagovat

[120]: kdyz byl nagato maly obito uz zil :))

124 Koéte Koéte | 20. dubna 2012 v 15:15 | Reagovat

Hele je pravda ze by obito nezil ale obito je podle me nejaka schranka tobiho a ani uchiha kagami to nebyl ten nemel rinnegan

125 oli oli | E-mail | 21. dubna 2012 v 10:36 | Reagovat

Tobi je Madaruv bracha proto ho chce ozivit kdyz umiral bez voci prevtelil se do obita a vyplnil se tou zetsuovou srackou.On umi stejny technyko jako Madara a prectavoval jse za Madaru protoze jeho skoro nikdo nezna!!On chce znova ozivit Madaru aby mohli spolu udelat ten mesic on by to sam nedal a kdyz se madaroj udelal rinengan tak se naucil ty technyky jako umel senin 7 cest takze ho musi Madaruv bracha ozivit aby moch spojit vsechn 9 ocasejch.JESTLI MA NEKDO TOMU CO VYTKNOUT AT TO NAPISE A NIKDE NENNI NAPSANY .ZE MADARUV BRACHA ZEMREL JEN NEMEL OCI BEZ TOHO BY PREZIL.

126 kraken kraken | 21. dubna 2012 v 12:44 | Reagovat

[125]:nevim jestli to je někde napsaný ale madarovo brácha v anime zemřel

127 sasuke915 sasuke915 | 21. dubna 2012 v 14:24 | Reagovat

madara

128 tufz tufz | 22. dubna 2012 v 13:50 | Reagovat

tobi je ve skutečnosti uciha Madara :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

129 Koéte Koéte | 22. dubna 2012 v 18:11 | Reagovat

Ale ani Uchiha Kagami ani Obito to nebyl protoze nemeli rinnegan... Jo a vy co si myslite ze to je Madara tak Madara to neni !!! :D

130 Michal Michal | 23. dubna 2012 v 5:32 | Reagovat

Noooo, když jsem hrál Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm Generations na PS3 tak tam bylo, že Tobi ukázal svou pravou identitu jako Madara Uchiha taaaakžeee? 8-)  8-)

131 Kuri-kun Kuri-kun | 23. dubna 2012 v 16:01 | Reagovat

[123]: Promin ale to nežil no tak uvažuj :D asi kolik bylo jirayovi, kolik asi minatovi a kolik asi Kakashimu a obitovi no to mi prosím tě neříkej, že by obito dokázal udělat rinnengan ze sharinganu, když nemuhl, žít sakryš uvažuj, že je to nelogický, i kdy by byl obito mimino prostě by to nezvládl :DDD

132 Kuri-kun Kuri-kun | 23. dubna 2012 v 16:10 | Reagovat

[123]: no jo ale kolik mu asi bylo když jsou to od nagata dvě generace prosím ale neber to nějak vážně je to jen můj názor, ale čti pozorně prosím Když Nagatovi byl 1 měsíc tak Obito nežil nemůže být Obito starší než Minato(dejme tomu, že Minato je přibližně stejně starý jako Nagato, ba možná mladší)Takže mi vysvětli jak mohl dát Obito Nagatovi rinnengan, když ještě neexistoval, chápeš? Když se Narodil Nagato tak nebyl nagato dítě to by nedávalo smysl. A navíc obitovi se aktivoval sharingan až ve třinácti... takže by mě zajímalo co odpovíš. A prosím neber to zle, jsem rád, že i ty máš svůj názor a čím více o tom budeme diskutovat, tím dříve můžeme zjistit kdo je Tobi :)

133 borik borik | E-mail | 23. dubna 2012 v 20:50 | Reagovat

v 1 díle ukazoval Tobi kisamemu tvař a řekl že to je madara tak nevím co viděl kisame ale on viděl madaru

134 meme3 meme3 | E-mail | 26. dubna 2012 v 16:09 | Reagovat

beztak to bude nekdo o kom sme nikdy neslysely

135 adgad adgad | E-mail | 1. května 2012 v 16:35 | Reagovat

[102]:protože ještě žil Itachi... ty se asi nedíváš že ?

136 rikudosennin rikudosennin | 4. května 2012 v 19:39 | Reagovat

Určitě to není obito.Jestli jste si nevšimli tak v díle jak bojoval proti konan tak použil izanagi a zavřel jedno oko a jedno  mu zůstalo.

137 Spyro Spyro | 4. května 2012 v 19:45 | Reagovat

Já mám jednu teorii, týkající se spojení druhé půlky černého zetsu a mrtvého těla Obita. Vysvětlovalo by to Obitovu podobu, toho jak odpadla ruka zraněná Minatem, nebo ubránění Sasukeho amterasu po itachiho smrti, také Tobiho rozdvojenou osobnost. Nebo take sílu sharinganu podobnou Kakashimu. Mohl bych to tu rozepsát, ale vy co to sledujete to snad nepotřebujete. Zamyslete se nad tím a řekněte mi svůj názor. ;-)

138 gaara sama gaara sama | 4. května 2012 v 20:06 | Reagovat

podle mne je to budto tobi nebo bratr madary mozna danzo (trba ta smrt byla falesna)

139 gaara sama gaara sama | 4. května 2012 v 20:07 | Reagovat

jo a rikudosenin moh si ho transplantovat ne twl

140 Kyuubi mode Kyuubi mode | 6. května 2012 v 8:34 | Reagovat

Je několik teorií o tomto záhadném člověku. Ale já si myslím toto: Když Madara vytvořil Akatsuki zavřel se do ústraní. Možná tam mohl provádět svoje experimenty. Na 100% vím že to není Madara protože ten teď bojuje jako mrtvola ve válce. Mám tušení že se převtelil do madarova mladšího bratra

141 Jimmy3 Jimmy3 | E-mail | 6. května 2012 v 13:43 | Reagovat

obito to urcite neni  to je nejakej chlap kterej je sprahles s madarou. pred smrti mu dal mu sve oci v rinenganu aby je dal nagatovi pro sve oziveni   a jak je nahore psano ze ma rozdrcene oko to neni pravda ma vnem sharingan ktery si schovaval na izanagi

142 NarutoGendo NarutoGendo | E-mail | 6. května 2012 v 13:59 | Reagovat

Tobi je jen stín někoho..když si šel pro rinnegan byl to madara kdyz si vzal to oko.A pro ty co psali madaruv bratr tak to je taky blbost protože kdyz prisel kabuto a nabizel pomoct tak tam ukozoval madarovi jeho bratra.(jen můj názor) . :-)  :-)  :-)

143 naruto wikipedie naruto wikipedie | 6. května 2012 v 14:42 | Reagovat

VáŽNÉ!!!! tobi=uchiha madara je to skoro všude napsáno a kdyby jste se podívali do naruto wiki sami by jste to vydeli (ke vsemu je to i na youtube) :-D

144 Eddie^ Tsukuyomi Eddie^ Tsukuyomi | 6. května 2012 v 17:37 | Reagovat

Tobi mi přišle dost luxusní. Ale hned po tom, co umřel Deidara, tak začal být ''zlej'' a už není takovej zabitej stylař jako dřív! To mě trochu mrzí...
Soudě podle toho, že má hodně vrásčitej obličej, tak to asi Obito nebude, když by měl byt stejně starej jako Kakashi... Takže typuju, že je to nějakej starší člověk :-) Ale nechám se překvapit..

145 Ichigo Uchiha Ichigo Uchiha | 7. května 2012 v 13:50 | Reagovat

Ja si myslim že to je Obito spojený s geny  prvního hokageho(Zetsu)a ještě před nim si snim pohrál Orochimaru.Toto je můj názor :D

146 endaria endaria | Web | 8. května 2012 v 9:35 | Reagovat

tak určite to nie je Madara (v mange to už bolo) :D a Obito už duplom nie, ten je mŕtvy :D

147 Peichnc Peichnc | E-mail | Web | 8. května 2012 v 10:59 | Reagovat

[146]: Přesně taky si to myslím. Jeho tělo by se nedalo už využít navíc je to podle mě blbost proč by Obito chtěl válku ? Je tu možnost že by někdo jeho tělo jenom využil, ale to tělo bylo komplet zničené takže by se nedalo využít. Uvidíme kdo to bude nakonec někdo koho jsme fakt nečekali.

148 Cyberr Tek Cyberr Tek | Web | 9. května 2012 v 14:50 | Reagovat

Tobi je beztak mutant stvořený z Obita i Madary.. :D :-D

149 Blik :) Blik :) | 9. května 2012 v 18:50 | Reagovat

[147]: ty si asi na něco přišla, co když je to Madara, který je v těle Obita? (Orochimaru se taky převtěloval)Jen typuji, a možná Obito je syn Madary, a že jak umřel Obito kvůli válce tak se chce Madara pomstít... Já si to ale jen myslím :-D  :-D

150 Zufutote Tahashi Zufutote Tahashi | 9. května 2012 v 22:00 | Reagovat

Já si myslím, že Tobi je Uchiha Kagami
. Uchiha Kagami byl ve stejném týmu jako třetí a Danzo. Mohl by to být on. A Obito to nebude určitě. Tak jako první Obito neměl takové schopnosti aby porazil čtvrtého. Obito by nechtěl válku chtěl chránit své přátelé a tím že vytahoval démony z hostitelů by se mu to moc asi nedařilo když jeden byl syn jeho mistra. Dále zase chtěl chránit své přátelé a poslal Peina aby zničil Konohu? To je blbost. A pak je tady ještě to že Obito měl zničenou polovinu těla a to by nedokázal napravit žádný lékař. a kdyby přece jen jo tak určitě by to trvalo celé roky. A jako poslední ještě zmíním to že Obito umírá a je přibližně stejně starý jako Kakashi a při útoku Tobiho je Kakashi pořád prcek ale Tobi je dospělý chlap. A technika přeměny nebo něco podobného to být nemohlo čtvrtý ho zranil a dost vážně. ;-)

151 Koéte Koéte | 10. května 2012 v 14:55 | Reagovat

Premyslejte ani obito ani uchiha kagami to neni protoze nemeli rinnegan... proste ten kdo nemel rinnegan tak to nebyl ;-)

152 hokage-mansion hokage-mansion | 11. května 2012 v 20:03 | Reagovat

Kdo se dívá na anime(nevím jestli to je i v manze, ale asi určitě)tak ví, že tobi je 2.Senin Šesti Cest....Chápete.....a až ovládne toho 10 ocasého démona(jestli ho vůbec ovládne ;-) )bude asi i silnější....Takle si to aspoň myslím já 8-)

153 ichigo ichigo | 24. května 2012 v 17:45 | Reagovat

podle mě je tobi madarův bratr proto byl tobi tak vystrašený když kabuto vyvolal madaru přece jenom o nich dvou stejně víme prd možná se zmínili že madarův bratr zemřel ale to nikdo neví jistě vem te si příklad jak to bylo s itachim :-D  :-D :-D  :-D

154 inigo inigo | 28. května 2012 v 2:45 | Reagovat

podle mě je to Uchiha Shisui kterého měl zabít Itachi. Protože Itachi nastavil Sasukeho saringan na určitou osobu tak tu osobu asi znal a jediny kdo mi vychází je právě Shisui jehož tělo nenašel ani Kabuto

155 Weva Weva | E-mail | 29. května 2012 v 19:03 | Reagovat

tobi je madara protoze ma 2 oči :-D

156 PanKakashi PanKakashi | 30. května 2012 v 22:32 | Reagovat

Podle mě je to Madarův otec :)

157 Tobi Tobi | 2. června 2012 v 14:48 | Reagovat

Podle mě je to bud Obito nebo Uchiha Shisui nejsem si ale jistý.

158 Sai Sai | 5. června 2012 v 12:43 | Reagovat

Tak tohle nez bych rozebral tak bych to sem ani nenapsal rovnou bych z toho mohl udelat mangu :-D Ale rekl bych a je to jen muj a muj nazor ze Tobi je byvali uchiha ktereho se pokusili zabit jeho vlastni lide , na prikaz nejakeho kage , treba 2 heho , kdyz si to tak vemete : Uchiha , vek neznamy , casoprostorove techniky lepsi urovne nez 2 hy hokage , vi o tajemstvi sharinganu ( rinnenganu ) ovladl skrytou destnou prez 3 mizukageho , tou zacal valku s listovou , pak zas utoci na kushynu a snazi se ovladnout kyuubi , mezitim vytvari akatsuki , ten clovek musel byt daleko starsi nez obito ktereho furt zminujete , navic ten kluk probudil sharingan par vterin pred smrti  , kdyzto kakashi uz byl gennin , a je jasne ze Tobi je vyjmecne chytry , takze bych nerekl ze Tobi je Obito ale jak uz sem psal nejaky starsi Uchiha

159 Uzumaki Uzumaki | 7. června 2012 v 19:32 | Reagovat

Podle mě je to 1.Hokage + už mi to napsalo více lidí. Kushinu a Minata nevím proč nepřivolal ale Jiraiyu přivolat nemůže, už předtím se zmínil že jiraiya je v klobinách oceánu[7]:

160 Jerico Jerico | 14. června 2012 v 23:45 | Reagovat

A všiml si někdo že Tobi je v podstatě jenom klon, nejspíše Zetsua (Sám si uřízl ruku, když ho nakazil Aburame Torune). Nebo při souboji s Konan....jeho zranění. Tobi sám říkal že nemá svoje tělo a technika od Peina, jak pozvedal celou konohu, měla být určena právě Tobimu.

Sharingan není Tobiho ani náhodou, jelikož má Mangekyou.... Ten výr, je stejný jako časoprostorová technika co používá Kakashi, myslím že je to Kamui,nebo tak nějak. Akorát s tím, že Tobi to ovládá poněkud dokonaleji. ;-)

Svým cílem připomíná hodně Uchihu Shisui 8-) a vše naznačuje k tomu že to je opravdu on :-D

161 ¨patrik ¨patrik | E-mail | 18. června 2012 v 12:04 | Reagovat

ja mislim že jeto madara musel to nak přežit a vzal si obitove telo a pak se musel od nekut naučit nove techniky v manga si ce je madara o bživli ale manga a spn je oplne neco jine sledoval sem dil mangy a spn a jeto jine ito že sasuke ma pri itačiho sharinngan a nema ma svuj vetvaru hvjezdy ;-)

162 patrik patrik | 18. června 2012 v 12:10 | Reagovat

jo a kisame řekl tobimu nikdy bimneto nenapadlo že ty si pravje madara tobi :-)  ;-)

163 MADARA MADARA | 20. června 2012 v 3:51 | Reagovat

Obito to bejt nemůže protože když Obito bojoval a zemřel tak se za pár dní naruto narodil a protivník 4 hokage byl stejně vysoký a možná i starší.Podle mně je to nějaký Uchiha který jště nebyl zmíněn.

164 Karol Karol | E-mail | 20. června 2012 v 12:02 | Reagovat

Podle mě je Tobi Obito, všechno tomu nasvědčuje, tak doufám, že je to ON ♥♥♥ OBITO ♥♥♥

165 Miyoko Miyoko | 20. června 2012 v 22:01 | Reagovat

[19]:
To že nenašiel Jiyrayove telo neznamená že ho nemúže oživiť Stačí to telo naájsť a myslím že Kabuto takí lenivý nie je! :-D

166 skočtamanesem skočtamanesem | 21. června 2012 v 15:21 | Reagovat

[107]: obito dal tomu kakašimu levé oko

167 dlouhé uvahy dlouhé uvahy | 22. června 2012 v 17:46 | Reagovat

NO, já nevím lidi, ale myslim, že jsme všichni mimo, určitě to není směs Madary a Obita, protože Madara byl vyvolán edo tensei, tudíž nemůže být v těle Obita, nemohl by bojovat jako Tobi i jako Madara a Obito určitě zemřel, jeho zranění by nevyléčila ani Tsunade. Mohl by to být Uchiha Shisui, Ano- byl na straně jako Itachi, nechtěl, aby Uchihové povstali proti Konoze. Pokud přežil odešel s velkou nenávistí, což sedí. Ne- podle všeho je mrtvý a přišel o oba dva sharingany. Navíc Itachimu s vyvražděním klanu púomohl právě tobi, takže ani Shisui by to být neměl. Dále mě napadá Madarův bratr to by možná sedělo, ale proč nenávidí Uchihy? Vždyť své oči dal Madarovi sám, to my taky nesedí. Další adept je Kagami Uchiha, ale ten neměl proč uchihy nenáviďet, né? Bojoval po boku 2. hokage, asi zemřel ve válce, asi se ani nedožil plánu na obsazení konohy. Tak teď vážně nevím, nikdo jiný mě nenapadá, jediné co je podle mangy jasné, je že je celkem dost starej, ale má jeho tělo vipadá mladší než Yondaimeho, zkrázka žil a žije hodně dlouho. Jeho tělo je skoro celé z bílého zetsa, ale zetsu to není. Tak kdo????? ;-) O_O  ???

168 Jerico Jerico | 23. června 2012 v 19:16 | Reagovat

Tak změna lidi, ja to na 100% Uchiha Kagami :-? Kdo nevěří, ať si to ověří :-P

169 niop niop | 24. června 2012 v 12:25 | Reagovat

[168]: Jak to výš Jerico? Kde si to můžu ověřit?

170 Natsumi Natsumi | Web | 3. července 2012 v 9:17 | Reagovat

Myslím, že to je Madara, chci aby to byl Obito a beztak to bude Shisue

171 Natsumi Natsumi | Web | 3. července 2012 v 9:30 | Reagovat

Ještě malý dodatek... Proč právě Shisue ? Protože měl tu techniku, co používal Danzou v boji proti Sasukemu. Mohl předstírat smrt. Tudiž by mohl žít. Věk na to podle mě má, ale zas na druhou stranu Danzou měl Shisuovo oko. I když to mohl být jen kec, ale potom by podle mě tu techniku nedokázal. Madara to být stoprocentně nemůže, nebo alespoň to tělo není jeho. Jak už bylo řečeno, Tobiho tělo je ze Zetsu hmoty (nevím, ajk to nazvat :-D ) . A Obito ? Ten podle mě tak chytrý nebyl, aby udělal nějakou techniku jako například tu Shisueho. Podle mě je Obito mrtvý. Bohužel. Ale přála bych si, aby to byl on. :-?

172 Erbanka Erbanka | Web | 3. července 2012 v 11:03 | Reagovat

Myslím, že je to Obito.

1. Má Sharingan
2. Poměrně podobné a nápadné jméno
3. Má vlasy upravené stejným stylem jako on.

173 Lukáš Lukáš | E-mail | 3. července 2012 v 15:37 | Reagovat

Tobi je určitě Uchiha Shisue 100% nemůže to byt nikdo o kom v tom anime nebyla zmínka =))

174 Izuna Izuna | 4. července 2012 v 9:52 | Reagovat

Tobi, je podľa mňa Shisui Uchiha, pretože bol podľa anime veľmi silný. Obito to podľa mňa nieje pretože keď Tobi bojoval proti Konan tak sme mohli vidieť kúsok z Tobiho tváre, bola stará a to znamená že Obito to asi nieje keďže keby to bol Obito tak by Tobi vyzeral asi ako Kakashi a nie starý, ale ešte vždy je tu možnosť že to je iba z toho ked na Obita spadla skala a rozdrvila mu pravú stranu tela. Tobi je na 80% podľa mňa Zetsu, alebo Zetsuov klon. Možno je Tobi aj nový character, alebo to môže byť Kagami Uchiha, majú rovnaké vlasy, vek zodpovedá (keďže je Tobi starý) a majú rovnaký postoj ako sa pohybujú a rovnakú postavu (Kagami Uchihu som pozrel na internete).
Je to čisto len môj názor až na toho Kagamiho keďže ho ja vôbec nepoznám :D  :D  :D  :-)  :-)  :-D  8-)

175 Clover Clover | 4. července 2012 v 10:02 | Reagovat

Prosím, zaregistrujte se:
http://spionky-online.webnode.cz/

176 Midori Midori | Web | 4. července 2012 v 20:41 | Reagovat

Podle mě je to Obito :-D

177 Shiro Shiro | 5. července 2012 v 13:01 | Reagovat

Podle mě je to Madara, sice v manze Kabuto vyvolá jeho tělo ale podle mě je to JEN jeho tělo, jeho duše, jeho podstata je prostě v jinym těle, podobně jako orochimaru. to je můj názor :D

178 Puella Puella | 5. července 2012 v 13:09 | Reagovat

[177]: Aby si mohol niekoho privolať s Edo Tensei, musí byť jeho duša na druhom svete. Takže, keby Madarova duša bola v Tobim nepodarilo by sa Madaru privolať. Napríklad ani Minata nemohli privolať presne pre to, že nebol na onom svete, ale bol dakde zalezený s anjelom smrti :D

179 Hikari Hiko Hikari Hiko | 5. července 2012 v 17:32 | Reagovat

mněli bysme se zamyslet nad tím že kishimoto nemá nic promyšlené moc dopředu, podle mého rozvažování je vcelku jasné že kishi dal jednou prostor Obitovi a pak chtěl z něho udělat Tobiho, ovšem to nedomyslel a došlo mu to moc pozdě a tak nadešel s novím plánem a to že to bude madara, jak ale víme, madara ,i přes to že nám to řiklali(prostě si to rozmyslel) není Tobi.začali se tu oběvovat postavi jako třeba Shisui , jeho bratr nebo Kagumi ale celkem logicki si můžeme rozebrat kdo by to mohl být.
Shisui:vzhled je přesný ,věk taky a doba kdy zmizel je doba kdy se objevl Tobi, ale proč by chtěl ničit Konohu? a taky se mi nezdá tak silný jako Tobi
Madary bratr: víme o něm že byl silný, prožili spolu život a jako bratři si byli velice blízcí i technikami, podobnost a důvod ke zničení konohy je tu taky, nevíme pořádně jak zmizel a věk se s Tobim shoduje.Prý umřel, ale madara taky umřel ne? a pak že je živý,obito taky umřel a vy pořád věříte že žije, tak proč né madary bratr?
Kagumi:moc ho neznám , ale podobnost tu je , důvod nejspíš taky, ale kde by se vzali ty vědomosti o madarovi ? kde by sebral takovou sílu? pochybuju že tahle nedůležitá postava by mněla být Tobi
Sennin šesti cest: a co tenhle chlapík? zná všechny techniki, podstatu Bijju, je tak starý že zná i podrobně Madaru, když bral nagatovi oči, řekl že si je bere zpět, jak můžeme vědět že mu nedal svoje  a nevzal si sharingany? možná neměl důvod, ale mi o něm nic nevíme . Tak co?
Orochimaru: nedávno sem slyšel zajímavou a směšnou verzi, že Tobi by mohl být i Oro,když Oro zmizel z Akatsuki, Tobi se obějivil, když Oro umřel, Tobi se začal až moc ukazovat,byl i silný.Ale je to opravdu vtipná myšlenka
tak co? co si myslíte vi?

180 Roman Roman | 5. července 2012 v 21:50 | Reagovat

[137]: jáá to je super teorie, to mě nenapadlo, říkal jsem si, když by to byl Madara, to by musel Kabuto hrozně ochcat aby ho měl živýho, což by teoreticky ani nešlo podle dosavadním Naruto znalostí :D Ale tvoje teorie je velmi zajímavá :-) Připadá mi i dost zamotaná a tím pádem vhodná, aby na to došel jenom někdo s čakrovým potenciálem :D

181 Gogatsu Ai Gogatsu Ai | E-mail | Web | 6. července 2012 v 12:44 | Reagovat

Podle mě je celkem logické že by to mohl být Obito. Vemte si třeba jméno, v japonštině se nedělí písmena, ale slabiky, takže když to rozdělíme máme O bi to, dáme pryč O, co nám zbude prohodíme a máme Tobi. Kishi si v takových hrách se slovy celkem libuje.

182 katush katush | E-mail | 6. července 2012 v 18:32 | Reagovat

ja jsi myslim že je to bud Obito ptž tobi se chova stejně trapně jak Obito děla kraviny a ma same prušvihy a nebo madara když na všech strankach pišou ze je to madara a nebo to je uplně nekdo jiny a kdo to je se treba dozvime v poslednim dile autor nas chc bestak vsechny nabudit at to je prekvapko :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D

183 Kitsune Kitsune | 8. července 2012 v 9:52 | Reagovat

Já si myslím, že to je uchiha. Musíte uznat, že jen uchiha by mohl znát celou jejich historii.
Hej já si myslím, že Tobi je syn Rikudou Sennina. Stejně jako on prahne po moci. Jeho potomci jsou uchihové. To by hodně vysvětlovalo ne? Tobi si přivlastnil Rinnengan, protože prý patří mu. To by taky dost vysvětlovalo, ne? Bere Rinnengan jako dědictví po svém otci, které po právu patří jemu.

184 Roman Roman | 8. července 2012 v 9:53 | Reagovat

Myslím, že Obito je blbost. Jak podoba, tak chování mi nesedí. Chování Tobiho sedí na bílého Zetsa. Navíc Obito byl spíš jak Naruto řekl bych. Další věcí je, že Obtio byl malej, když Tobi jako dospělej zaútočil na listovou s devítiocasým a bojoval s Yondaimem, kterej ho zranil. Podobou nejvíc sedí Kaguma, ale kdo to je, to fakt netroufám říkat rači :D

185 Roman Roman | 8. července 2012 v 9:54 | Reagovat

Taky si myslím, že to musí být Uchiha, jakpak by ne, když ovládá takovéto techniky očí. :-) To by jen tak někdo nenatrénoval asi.

186 Kitsune Kitsune | 8. července 2012 v 10:02 | Reagovat

No,já si myslím, že to nemůže být Shisue nebo Obito. Oni milovali Konohu. Prakticky pro ni umřeli. Je nesmysl, aby ji chtěli zničit nebo ovládnout směr ani pod tou hloupou vidinu míru. Tobimu podle mě ani o ten mír nějak moc nejde. Přesně díky tomuhle však přesvědčil Nagata a Konan, aby pracovali s ním. A oni dva a Itachi byli jediní, kteří věděli, že Tobi není jen pitomec, ale že si na to jen hraje.

187 Lisanna Lisanna | 9. července 2012 v 20:38 | Reagovat

ahojky, předem se omlouvám, jestli opakuji, ale u 107 komentáře jsem ztratila trpělivost to číst :-D

takže.... za prvé bych chtěla vyvrátit vaše teorie se Zetsu. na naruto.wikia.com je napsané,že si je někdo (nechci konkretizovat) vypiplal z DNA prvního Hokage (takže Tsunade má asi 100 000 příbuzných a ani o tom neví :-P )

co se týče tobiho.... v bůhvíkolikátém komentáři jsem postřehla, že si i někdo jiný krom mě povšiml podobnosti mezi Danzouem a Tobim. NETVRDÍM že Tobi je Danzou, spíš si myslím, že je to jeho příbuzný, protože z historie Dazoua toho víme strašně málo... :-D

188 Lisanna Lisanna | 9. července 2012 v 20:41 | Reagovat

P.S.
.:SPOILER:.
nevíte jak to chtějí udělat, až se naruto setka s ostatními jinchuuriky? protože on z nich nikoho neznal (manga verze), ale v anime, ve filleru se setkal se šestiocasým.... to to animátoři moc nevychytali :-P

189 mazel47 mazel47 | 11. července 2012 v 22:08 | Reagovat

Já si myslím,že podle mých předpokladů je Tobu- Kagami Uchina.

190 Roman Roman | 12. července 2012 v 17:20 | Reagovat

[189]: taky si myslím že kagami.

191 kisema kisema | E-mail | 14. července 2012 v 8:48 | Reagovat

[104]:rynegan si vzal od mrtvého nagata

[129]: O_O

192 žlutý blesk žlutý blesk | E-mail | 18. července 2012 v 15:46 | Reagovat

to je jasnej uchiha madara :-D

193 Zkeil Zkeil | 19. července 2012 v 17:04 | Reagovat

Obita bych skrtnul taky je pekna blbost aby se naucil tolik veci naraz a ta historie uchihu az na senina 7 cest to je
podle me az prilis nelogicke ale mel byto byt spise nekdo znamej protoze by to nemelo pak smysl mit zahalenou tvar..
+Madara co je to za vtipek-kabuto použije edo tensei a budou 2 Madaři běhat po světě muže tak samo vyvolat dvakrat sebe :D nedava smysl :)i když ta scena jak se poprve setka Tobi(neboli jak si rekl Madara)s Kakashim tak se na něj docela upřeně podival což mi tež přišlo docela zajimave. Pak je zajimave jak se kakashi naucil tu new techniku
Sharingan Dimension coz mi pripomina stejnou ale pokrocilou pro Tobiho(samozrejme ze kakashi to neumi pouzivat na takove urovni protoze to proste neni pravy uchiha)+ nikde jsem nevidel psane ze by od Madary bratr zemrel a + to bych dal odpoved na Kisameho protoze oni jako bratri jsou si vazne podobni k tomu veděl hodně o clanu uchiha a ten věk by tam seděl protože to byl mladsi bratr Jen si myslim ze by to zas takove velke prekvapko nebylo tak nevim nevim a ted v manze rikal ze stejnak ho pry asi nikdo nepozna:D tak to pry nema cenu sundavat ale co ja viem :D Ja DAM BRASKU MADARY UCHIHA IZUNA(Uz divne je ze nosi zbran od madary,a nikdo ani nevi co to byl za charakter ztratil brasku+o oci a byl asi v te nejvetsi valce ktera byla) ale coz muze to byt kdokoliv :D

194 Zkeil Zkeil | 19. července 2012 v 17:22 | Reagovat

Jedine spojeni a to je ted jen vyplod me fantazie mezi Kakashim Tobim a Obitem je ze by Obito byl syn Izuneho coz bych se pak nedivil zeby Tobi(ingoknito) se uprene podival na Kakashiho (Samozrejme by citil nenavist k tomu co nedokazal zachranit jeho syna + ma jeho oko ktere nevim jestli pouzil kakashi ...)Jop dival jsem se ted je to tak Kakashi mel odhalene sve oko ze sharinganem jediny snad smysl co by to melo :D + Ztratit ve valce Bratra a Syna by asi zlomilo kazdeho. Madara byl moc houzevnatej ten potrebuje poradnej Challenge k boji na co by mu byl mir :D na to byl hodne nazhavenej :)neni typ co by chtel mir :D neboli ovladat svet bez valek to by se mu asi nelibilo :D
k tomu dodavam ze Izune trenoval po vetsinu casu az skoro do konce ze svym bratrem takze ten kdo ho nejvic zna je on. Jen pisu co si tak asi myslim nikomu to necpu :)

195 sensei sensei | 20. července 2012 v 9:59 | Reagovat

Je to madara a madara je  stejne strej jako 1 hokage a za druhy toby zemrel ! a kdo jinej by poradil nagatovy ze ma zalozit Akatsuky A madaru nikdo neozivil :-)

196 sensei sensei | 20. července 2012 v 10:00 | Reagovat

muze pouzivat jen ocni technyky :)

197 DeiDei DeiDei | 21. července 2012 v 17:45 | Reagovat

Nová teorie Tobi x Obito

Až budete odpovídat, vyvarujte se prosím komentářů jako: "Obito to být nemůže, je zcela odlišné povahy... Byl nižší než Tobi... Z poloviny je rozsekany pod šutrem, kdo by ho léčil..." Chci slyšet argumenty přímo proti této teorii. Tedy hledejte chybu v ní, ne v teorii Tobi x Obito obecně.

To že má Tobi minimálně MSko je myslím docela jasné, a to minimálně v pravém oku. Právě odtuď vychází jeho časoprostorová technika, kterou by bezesporu obyčejný sharingan nezvládl. Otázkou zůstává, proč jsme dosud vzor jeho MS neviděli? Buď byl záběr příliš daleko: (vlevo dole)
http://www.mangareader.net/93-31674-11/naruto/chapter-463.html
A nebo si dokonce oko kryje rukou: (druhý obrázek)
http://www.mangareader.net/93-57473-1/naruto/chapter-510.html
Ale když jsem našel obrázek, kdy je záběr na jeho oko dost zblízka, ale je úmyslně(!) začerněné (což má evokovat stínování), nemůžu se ubránit dojmu, že Kishimoto schválně nechce, abychom vzor Tobiho MS viděli. Viz zde:
http://www.mangareader.net/93-57323-7/naruto/chapter-509.html

No jo, ale proč? Důvod je hned nasnadě: Podle vzoru Tobiho MS bychom mohli spolehlivě určit, o koho z řad Uchihů se jedna! Viz seznam Uchihů s MS:

Uchiha Madara- že by byl Tobi Madara je již spolehlivě vyvráceno.
Uchiha Izuna- ten to nemůže být, protože jeho MS má Madara... kdyby získal nějáké jiné (což pochybuju) nebylo v manze ukázáno a tudíž bychom ho ani nemohli poznat- tudíž odpadá záminka zakrytí Tobiho oka...
Uchiha Itachi- několikrát se objevil v 1 obrázku s tobim... navíc je mrtvý...
Uchiha Shisui- Shisui odpadá taktéž, protože během Tobiho působnosti je jedno jeho oko v břiše Naruta a Druhé v hlavě Danza, Kdyby si obstaral nějáké nové MS (což pochybuji), opět by ho Kishi nemusel skrývat, protože jsme ho v manze neviděli...
Uchiha Sasuke- ...
Uchiha Kagami- Ačkoliv jsme ho nikdy neviděli s MS, je to jeden z "žhavých kandidátů na Tobiho". Kdyby si náhodou nějáké pořídil, viz Izuna a Shisui... takže ani Kagami.

Sečteno, podtrženo, Tobi není žádný nám známy Uchiha s MS!
Ale!
Předpokládám, že kdyby nám Tobi ukázal MS, byl by tam přesně tenhle vzor:
http://images.wikia.com/narutostrategy/images/9/97/Kakashi_mangekyou_sharingan.jpg

Vylučovací metodou jsme teda došli k MS Hatake Kakashiho,
chcete-li MS Uchihy Obita. Vezmu-li v potaz, že Tobiho MS má časoprostorovou techniku stejně jako Kakashiho, nemůžu se ubránit dojmu, že právě Obitův sharingan se skrývá za Tobiho maskou, ne-li snad celý Obito. :-P

198 Uzumaki Metu Uzumaki Metu | 21. července 2012 v 23:03 | Reagovat

[196]:

[195]: tak to asi nečteš mangu pokud plácáš takovýdle nesmysli...
Já souhlasím s DeiDei že je to Obito...A už to aji v manze naznačil Kakashimu...

199 Akachatake Akachatake | 30. července 2012 v 9:52 | Reagovat

[197]: Taky souhlasím s DeiDei ;-). Ale napadlo mě (ja sice mangu nečtu, teda ne shippuuden) ,že by to mohl byt Madara v Obitově těle. :-?
TAdleta věc už mi vrta hlavou dost dlouho :-)

200 Ichi Ichi | 31. července 2012 v 9:15 | Reagovat

Me se to nezda ten vek + power up kdy byl hovno a najednou uz dokaze se vyrovnat neli prekonat 4teho zkrotit 9 ocasou lisku co umel jen madara. Moc veci najednou :D maximalne jak mohl prezit je to ze ma v sobe kus Zetsua ale stejnak je to moc stavene na hlavu si radeji pockam az si tu masku sunda sam:D(madara je tobi. Je ale peknej nesmysl jak na edo tensei muzou byt 2 madarove blbost!)

Zobrazit novější komentáře

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.