Komentáře

1 DejDenda DejDenda | 11. května 2009 v 19:56 | Reagovat

Páni...No jako Pein chce mír, ale poněkud tvrdčí metodou!!A to myslím není dobrej nápad!! Nechápu jak ho může někdo chápet!! Akatsuki si myslim ze vznika aby vládla světu...Sice Pein neco blábolil o míru, ale zábít všechny co mu budou stát v cetě? To by zabil snad všechny!!Co by z toho světa pak zbylo?  :-D  No tak jako myslím, že Sasuke je 100% zlej.. 8-) A oroč? Taková zrůda! vždyť co dělal lidem? strašný!!

2 Color Color | Web | 11. května 2009 v 20:23 | Reagovat

Orochimaru chrtěl postavit McDonald

3 Joya Joya | 11. května 2009 v 20:24 | Reagovat

Tak Nagato bojuje za dobro,ale tou hrubou metodou.A to je špatný.V tom dílu mangy říkal,že nechce násilí,ale potom to změnil.Já si myslim,že Naruto jde správnou cestou a osobně mu držim palečky.Oroxicht šel jen za nesmrtelností a sílou
(nepřipomíná Vám to Voldemorta?)
A dobře,že ho Sasuke zabil.
Kabuto je úchyl. Sasuke je BAKA!!!
A ještě teď k fillerce Guren vlastně ani nevim co je.Jednou chrání Yukimara a to jí mám ráda,ale chce zničit Konohu a to se mi nelíbí.

4 Color Color | Web | 11. května 2009 v 20:25 | Reagovat

Co se týče Sasanky tak ten je zlej  a hlavně baka . jak jenom mohl ....svého vlastního bratříčka  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  akatsuki založili pro chytání démonů ,se kterýma pak chtěly ovládnout svět  

5 Color Color | Web | 11. května 2009 v 20:27 | Reagovat

Joya: já myslim že už jí ta chut' po zničení konoze přešla.nejenom že už jí předběhnul pein ale taky jeto fillerka.

6 Yoshika-chan Yoshika-chan | Web | 11. května 2009 v 21:58 | Reagovat

Myslím, že Guren už je na straně dobra, ale ještě o tom nikdo neví...zatím ona sama je svázaná Kabutem, který jí vyhružuje, že vyžvaní Yurimarovi to, o jeho matce...Jinak Akaktsuki chce ovládnout svět - Madara (který je zakladatelem Aka) chce ovládnout svět pro vlastní potřeby, Pein (leader) chce ovládnout svět pro světový mír (páni, to je logika...)...Oro je magor, kterej chce (chtěl) ovládat všechny techniky, ale nikdy jsem nepochopila, k čemu by mu to bylo...Sasuke je magor, protože myslí jen na pomstu, ale není až tak úplně prosáhlej zlem skrs na skrs - to je díky incidentu s jeho klanem. Ale je fakt, že místo toho, aby šel ve stopách bratříčka, který ho chtěl chránit, ho chce pomstít (on si vždycky najde nějakej důvod k pomstě, aby ho všichni litovali)...

Takže zhrneme to: Největší záporák celého anime je podle mě Madara, pak Pei, Orochimaru a většina Akatsuki...(neberu Itachiho, kterej k vyvraždění klanu měl pádný důvod, já sma byhc asi nevěděla, co si vybrat, takže ho chápu)

Jinak samozřejně Naruto podle mě za mír bojuje tím správným způsobem, ovšem si nemyslím, že zrovna efektivním. Ale vyvraždění poloviny lidstva taky není řešením. Ono vlastně kdyby byl světověj mír, tak by byl svět strašně NUDNEJ. Takže buďme rádi za ty záporáky, kteří jsou vlastně pro spoustu z nás i oblíbenci :)

7 Gwimea Gwimea | Web | 11. května 2009 v 22:02 | Reagovat

ked chces budem s vami robit blog

ked ano apis na blog e-mail

8 Maty Maty | E-mail | 12. května 2009 v 22:25 | Reagovat

Na Anime už sem se nepodíval nějakej ten pátek ... ale manga mi stačí ... Myslím, že každý, ať už je na straně DOBRA nebo ZLA, má ve svém tvrzení a ve svém tažení cíl a hlavně smysl, pak je také důležité, jak to provede a tak se dělí ŠPATNÍ a HODNÍ !!! Většina lidí fandí DOBRÝM, ale uvědomte si, že taky všichni nemají stejný názor na jednu věc !!! Bohužel, ti ŠPATNÍ mají trošku brutálnější metody a proto je spousta lidí nemají rádi !!! já je svým způsobem obdivuju, ale jako asi každej čekám, kdy už konečně DOBRO vyhraje a bude poslední fight proti Hebi teamu a hlavně "SASUKEEEEEEEEEE..." !!! :-D !!!

Další, Orochimaru... nevim co měl přesně v plánu, ale jako asi všichni ZÁPORÁCI, ovládnout svět ;-) !!! Nejspíš, vzít si od SASUKEHO  jeho sílu a ovládnout s ní všechny vesnice a země !!! A jednoho podruhém, ničit Akatsuki !!!

Takhle si to myslím já !!!

Zatim , Matty ;-)

9 Vurhor Vurhor | E-mail | 13. května 2009 v 21:13 | Reagovat

Taaak jdem na to.

Akatsuki:
- U téhle bandy bych to neřešil. Jsou to padouši, kteří chtějí jen jedno:moc. Samozřejmě ne všichni jsou taková hovada ale celkově to jsou padouši.

Orochimaru:
- U něho bych to taky neřešil. Orochimaru je prostě čistě bez poskvrny záporná postava, která myslí jen na sebe. Když se nad tím zamyslíte tak Orochimaru je vlastně takovej Darth Sidius ze star wars
:-D povahově samozřejmě. Takže u něho bych se taky nezastavoval.

Sasuke
-TOHLE JE VĚC, KTERÁ BY SE Měla řešit. Podle mého názoru je Sasuke v hloubi duše velmi kladná postava, ale jak známe z filmů, pomsta dovede dělat z lidí zvířata. Už úplně na začátku v Narutovi si můžete všimnou, že se Sasuke i přes svoji aroganci a temnost choval kladně a spravedlivě. Samozřejmě kvůli pomstě byl ochoten se spojit i se zlem což se bohužel na něm za ty tři roky co byl u Orochimara poznamenalo. Ale já mu stále věřím, že si ještě uvědomí že v poctatě není zlej a spojí se opět s Narutem. Doufám... :-)

10 Jiraiya Jiraiya | E-mail | 16. května 2009 v 21:32 | Reagovat

podle mě je určite dobro a zlo ale ne tak jako třeba nebe a peklo v narutoj spíš neš dobro a zlo je pravda a lež.
Naruto má svojí pravdu které věří,pejn(nagato)má taky svojí pravdu a za tou si stoji zřejme mu ale nedochází že to stojí životy jde jim oboum omir at to stojí co to stojí. A Sasuke tomu de jen o jedno o tu pomstu at to stojí co to stojí. muj postřech:kdyby se tak mel chovat každej tak tady máme apokalipsu

11 Nara Temari Nara Temari | Web | 28. května 2009 v 16:06 | Reagovat

Všichni chtějí mír jen každý jinym způsobem

12 emili emili | 2. června 2009 v 9:29 | Reagovat

kdyby v kazdym anime serialu bylo jenom dobro tak by to nebylo tak zajimavy:) myslim ze v anime musi byt vzdycky dve protikladny stranky:) :-)

13 laryx laryx | 5. června 2009 v 14:24 | Reagovat

emili: Nebo rovnou 10 ne :D

14 emili emili | 5. června 2009 v 19:58 | Reagovat

laryx : nooo..to by asi nebylo spatnyyy :D  :D

15 laryx laryx | 6. června 2009 v 12:24 | Reagovat

[14]: njn nebylo :D

16 dokuro-chan dokuro-chan | E-mail | 14. června 2009 v 10:50 | Reagovat

vim jen jedno-zlo vzdy chce moc, a dobro slavu 8-O

17 laryx laryx | 15. června 2009 v 14:40 | Reagovat

[16]: neparis metin  ? :D:D :D:D

18 Gamepage SB Gamepage SB | Web | 7. července 2009 v 12:50 | Reagovat

obojí  :-D

19 depos depos | 14. července 2009 v 16:16 | Reagovat

isted below are transfers that are ready to be completed! Click on the checkboxes to select which characters you would like to move. Then, press the "Move Selected Characters" button to confirm your payment and finalize the transaction.

20 Dominik Dominik | 15. července 2009 v 15:51 | Reagovat

Orochimaru se snazil bejt nesmrtelnej coz skoro byl ale jeste ne uplne - ZLO

Akatskuki Chytali Ocase Demony i v Dobrych lidech a chtely silu vyuzit pro sebe - ZLO

Vesnice Konoha se tommuto vsemu snazila zabranit - DOBRO

Sasuke stim se to jeste nedojelo ale rekl bych ze - DOBRO - snazil se pomstit rodinu kterou zabil Itachi to bych bejt saskem udelal taky zabil Itachiho :) i ZLO - zabijel i nejake nevine Lidi

21 Stampa-sempai Stampa-sempai | 16. července 2009 v 23:41 | Reagovat

a ten Danzou je taky nejakej divnej a kde vzal sharingan tak to sem z toho taky blbej...ale podle me je zlej :-D

22 terimun terimun | 8. srpna 2009 v 9:22 | Reagovat

tahle stranka je na picu [:tired:]  [:tired:]

23 Tekka Tekka | 23. září 2009 v 14:23 | Reagovat

Danzou ma Sharingan od Shisue Uchiha...a ma i jeho ruku...Shisue je ten co ho zabil Itachi a mel diky tomu Mangekyo Sharingan...

24 sabaku no gaara sabaku no gaara | E-mail | Web | 26. září 2009 v 22:44 | Reagovat

ja bych byl na strane zla

25 Itachi@Uchiha Itachi@Uchiha | 6. listopadu 2009 v 11:19 | Reagovat

J8 jsem pro akatsuky i konohu takže vlastně ani nevim :-D

26 Anonymka Anonymka | 20. listopadu 2009 v 22:09 | Reagovat

ja sem pro oboji nikdo neni svatousek ani dokonaly. vyrovnane

27 Raydenn Raydenn | 16. ledna 2010 v 12:57 | Reagovat

Můj názor je, že Oroč je pablb, sasan je pamagor, pein je papitomec a akatsuki jsou cool paidioti...takže nejlépe z toho vyšla listová, tam jsou všici paka  :D

28 kiki kiki | 27. ledna 2010 v 15:03 | Reagovat

naruto je dobrej film alese saskem je fuj able nesnasim ho :-!  :-!  :-!

29 Akane Akane | 7. února 2010 v 12:43 | Reagovat

podle mě není jenom DOBRO a ZLO  ,ale každá strana je obojí (dobrá i zlá) :-D
kdybych si měla vybrat tak jsem na straně zla  :-P - Akatsuki mám ráda(♥)

30 Denoušek Denoušek | 15. února 2010 v 5:49 | Reagovat

Já myslim že Sasuke neni zlej....nwm no,ae kdyby mi někdo zbil rodinu a zbytek klanu...taky bych ho asi trochu nemela rada no...a on přece nevěděl že to Itachi udělal aby ho chránil...když se to pak dozvěděl tak taky brečel(nejsem si jistá tedka :-D) ae Naruto je nejlepší..podle mě je Sakura upe divná,tak všude jenom rozdává rány....:-P

31 hahaha hahaha | E-mail | 15. února 2010 v 12:07 | Reagovat

vy to nějak m oc prožíváte :-D  :-D

32 Zeus Zeus | 22. února 2010 v 18:59 | Reagovat

vsichni rikate ze pein je blbec ale zkuste se na to podivat z toho pohledu "pred ocima vam zabijou rodinu  a pak nejlepsiho kamose" a nez vyresi naruto mir tak to bude trvat mesice ale kdyby to pein vyresil tak by to bylo do mesice protoze !KONOHU! znicil asi za 1 den takze kdyby prosel kazdou vesnici a pozabijel vsechny kdo by nechteli mir tak by to bylo asi 30 dnu (30 vesnic) a sasukeho by zabilhned (jeste kdyby mel moc bijuutak by ho zabil na ranu) takze problemy by byli vyreseny , akatsuki by vyvrazdil a byl by mir (coz myslim ze mel v planu protoze je ve zlocinecke organizaci a chce mir:-?  takze myslim ze je chtel vyuzit a pak zabit )
toto je muj nazor

33 kalala kalala | 7. března 2010 v 11:19 | Reagovat

na akatsuki plati tenhle citat : násilí je nutné k nastolení řádu (míru) ve kterém už nebude násilí XD mě se to mrtě líbí ale stejně měl zustat žit jenom itachi ♥ :-P

34 Nasuke Nasuke | 14. března 2010 v 21:00 | Reagovat

Dobro nebo zlo jo ?? Tak jako Pein(Nagato)jeho metoda je trochu divná ,ale učinná Narutovi by to trvalo fakt dlouho to je pravda ,ale možná kdyby se spojili Pein s Narutem a spol. tak by to bylo asi dobře ,ale že zabil Pein(Nagato) Jirayu mě nas*alo,ale to je jedno ,ale asi bych se nenaklonil ani k jednomu :-)

35 Ettelëa Ettelëa | E-mail | Web | 3. dubna 2010 v 23:47 | Reagovat

Dobro a zlo..to je složité... Myslím, že bez zla by nebylo dobro...nevím...asi tak...

36 kirita kirita | E-mail | 1. května 2010 v 20:51 | Reagovat

libi se mi konan a pein,ale fandim narutovi.jak se rika dobro vdycky vyhraje nad zlem. :-)  :-)

37 konan konan | E-mail | 1. května 2010 v 21:05 | Reagovat

myslim si ze je pein dobry chce mir a je klidny a bere to s otevrenyma ocima stejne tak i ostatni z akatsuki,vim ze naruto bojuje za dobro a ze pein je zli ale nekdy musi byt clovek zli aby dosahl sveho cile i kdyz to stoji hodne zivotu naruto ma cil stat se hokagem a tak se chce stat silnym jenze vi ze po nem dou akatsuki a tak to nema lehky presto ale verim ze pein umre a dobro zvitezi i kdyz me je pein lito :-(  :-(  :-(  :-(  :-( a myslim si ze jak naruto zabije peina tak mu da konan ruzi

38 kirita kirita | E-mail | 1. května 2010 v 21:06 | Reagovat

[28]: mas pravdu

39 Renča Renča | 6. května 2010 v 13:50 | Reagovat

Ale Pein je zlý napadl Skrytou listovou, vraždil atd.. a nebo to se mi jenom zdálo? Víte mě se líbí obě strany zlo i dobro prostě kdy-jak. :-)

40 Tanju-kun Tanju-kun | 28. května 2010 v 9:36 | Reagovat

Pein(Nagato)není úplně tak zlí nebo spíš možná vůbec nedá se říct že jsou Akatsuki zlí Pein jako jejich vůdce sice ne pravý ,ale to je jedno usiluje o mír proto napadl Konohu někteří říkáte že nechce mír ,ale mě to spíš připadá jakoby byl mírem posedlí a chtěl ho za každou cenu Naruto chce taky mír ale jiným způsobem bacha teď bude spoiler jak zemře Pein tak Madara už prozradí že je vůdcem ,ale i on chce mír uskutečnit pomocí plámu Měsíčního oka takže prostě chce svůj mír a co se týká Sasuke jde za pomstou za klan a bratra a až zničí Konohu tak to bude mír pro něj .Nebo aspoň tak to vidím já . :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D

41 akai akai | 29. května 2010 v 18:09 | Reagovat

tak tohle řeknu takhle, v Narutovi má hromada záporáků dobré úmysly. Akatsuki bylo stvořeno, aby ovládalo celý svět (tak to chápu já), ale třeba Pein- on jenom chtěl mír, ikdyž by kvůli tomu muselo zemřít hrozně moc lidí. On jenom nechce válku, která je pro něj hrozná, a za každou cenu chce svůj mír. Naruto má zase svůj mír, který se však totálně liší od Peinova.
No, a Madara? Vláda nad všemi může být taky dobrá. Když ji má někdo, komu nejde jenom o sebe, tak to může být i o dost lepší, protože nedovolí vraždy a potrestá všechno překročení zákona.
Jak už jsem napsala, hromada záporáků doopravdy nejsou zlí, což je na Narutovi snad nejlepší, ale jen chtějí dosáhnou něčeho prostředky, které se nám nelíbí :D

42 Krejonek Krejonek | 2. června 2010 v 16:14 | Reagovat

Podle mě Itachi nebyl až takovej hajzl jak se říká myslel to dobře ale ne se všema to je zas pravda.Taky Nagato to nemyslel špatně ale hrubě to řešil.Jedinej kdo je tam pořádná svině je Orochimaru :-D

43 Krejonek Krejonek | 2. června 2010 v 19:52 | Reagovat

Já mám radši zlo než dobro a můj bratr má taky radši zlo i když skoro vždy prohraje :-( ale i někdy vyhraje :-)

44 goror goror | 8. června 2010 v 20:53 | Reagovat

mam raci zlo ale co stejnak vyhraje dobro :-(

45 naruto naruto | E-mail | 17. června 2010 v 18:39 | Reagovat

sem vimislel meno pro peina                                                  pain nugááát :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  8-)  8-)  :-!  :-!  :-!  ???  :D  [:tired:]  O_O  O_O

46 crazy.AminQa crazy.AminQa | 18. června 2010 v 14:52 | Reagovat

každý má v sobě dobro a zlo a tím že spolu tyhle dvě strany bojují se i člověk učí... a dobro a zlo se vlastně taky učí navzájem :) mylsím, že měl pein pravdu, když říkál, že bolest nutí lidi dospět... jinak to málokdy de... ale vytvořit mír tak jak to třeba chce madara... to chtějí opravdu lidé žít v iluzi???
na světě musí být zlo, aby si lidé dobra vážili... a co je vlastně dobro a zlo? podle mě to ani tak jednoduše říct nejde... i zlo má ňáký důvod pro svou podstatu a stejně tak dobro... tyhle dva pojmy sou pro mě pořád trochu abstraktní a nevysvětlitelné...

47 Pajulinka Pajulinka | 22. června 2010 v 20:38 | Reagovat

Já si nemyslím,že Pein udělá MÍR  tak,že vypálí nálož ze všech ocasích démonů,že je trošku tuk  tuk,protože to si jako myslel,že mu to vyjde.Naruto do toho.

48 Pajulinka Pajulinka | 22. června 2010 v 20:40 | Reagovat

Promin na moji reakci,ale vyvraždit celej klan až na Saukeho jen Mangekuu sharinganu min přijde UHOZENÝ!![42]:

49 naruto naruto | E-mail | 27. června 2010 v 12:56 | Reagovat

Myslím že Pein chce mír ale zarizuje to hodně drsně a myslí si že mír získá enom když budou zase války a proto se snaží si vzít všch 9 ocasích démonů co maju v sobě jinchuriki a lidé by tak pouzívali jejich síly ale naruto chce mír bes válek aa vůbec boju a proto mam radsi naruta .

50 karina-chan karina-chan | E-mail | Web | 4. července 2010 v 15:21 | Reagovat

pein si neco nalhava, konan nema svou vlastni hlavu, akatsuki temer vxmreli, madara je zlej, sasuke je zaslepeny zlobou a naruto je toho vseho zachrance a jeho kamosi z konohy mu v tom pomahaj. takhle to vidim ja.

51 karina-chan karina-chan | E-mail | Web | 4. července 2010 v 15:25 | Reagovat

[48]: ale pochop, ze to po nem chtel sandaime, to nema z vlastni hlavy, a sasukeho nezabil, protoze to byl jeho maly bratricek a jemu ho prislo lito. i v anime to rekl madarovi: nemohl jsem ho zabit, je pro mne az moc dulezity, nebo tak nejak to rekl. a sandaime to ponem chtel, protoze uchihove chteli zradit konohu. uz chapes ? este nad tim popremyslej , jjo ? ;-)

52 Tanju-kun Tanju-kun | 5. července 2010 v 19:29 | Reagovat

Já jsem spíš na straně zlích ,ale Madaru zrovna nemusím ;-)

53 Ereon-sama Ereon-sama | 13. července 2010 v 17:49 | Reagovat

Já to chápu takhle:
Sasuke je hajzl at chcipne
Naruto je pohoda kluk stane se hokagem
widela sem wsechny naruto shippudeny sice v JP ale widela..........Pp :-P  :-D

54 Sassette Sassette | 2. srpna 2010 v 9:18 | Reagovat

Já osobně jsem fanda těch "zlých" obzvlášť Sasukeho. Ti dobráci jsou ohraní a na většině není nic zajímavýho :-)  :-D

55 Soonix Soonix | Web | 10. srpna 2010 v 17:12 | Reagovat

Dávám hlas pro zlo. =) To dobro je až moc.. No dobré =D

56 sanekovo sanekovo | 18. srpna 2010 v 5:40 | Reagovat

Omg co tu riesite ci je pain dobry alebo zly ak ste si nevsimly tak paina ovladal madara...

57 Ješterka Ješterka | E-mail | 19. srpna 2010 v 12:28 | Reagovat

no já osobně bych nesouhlasila s těma,kteří si myslí jak je pein zlej.
uznávám,že používá tvrdší metody,ale ono tojinak nejde.na narutovy jako postavě nemam ráda jak je naivní.myslí si že si lidé rozumněj,a je možný to zařídit tak,aby nebojovali.pro ty mín chápavy:představte si třeba volby.budete volit někoho,jehož plány je možné zrealizovat,a jsou věrohodné,nebo někoho kdo jen tak žvaní nesmysli?zauvažujte trochu dospěle,a do hloubky. :-)

58 kostamladsi kostamladsi | E-mail | 26. srpna 2010 v 22:19 | Reagovat

saske neni zly koukni se nato cele znova a uvidis:D

59 yaraki-taicho yaraki-taicho | Web | 2. září 2010 v 16:35 | Reagovat

[54]:Sasuke není zlej, Sasuke je vůl. Je to sobeckej zakomplexovanej emařskej ubožák, kterej se nikdy neohlíží na ty, kterým na něm záleží. A hlavně mu některý věci dost dobře nedochází(tak třeba Itachi obětoval všechno pro Konohu a pro Sasukeho a Sasuke prohlásil, že ho "pomstí" tak, že zničí Konohu-upřímně, dává to smysl? :D )A jinak....Peina chápu, chápu to co prožil, chápu jeho plán a upřímě nenapadá mě jiné řešení....což ale neznamená, že zastávám jeho plán(věřím, že Naruto už na něco přijde :D). Pein je dle mého názoru chudák, kterému stručně řečeno ruplo v bedně. Lituju ho, zachovala bych se stejně, cítit takovou bolest. Pein není slaboch, ve své podstatě je to kladný hrdina, kterému prostě nezbylo nic jiného, než jít bídnou cestou.

60 Akinari-dono Akinari-dono | 9. září 2010 v 22:23 | Reagovat

[2]: LOL XD

61 Mahira Mahira | Web | 12. října 2010 v 19:20 | Reagovat

Zlo? Dobro? T ose nedá určit každej dělá to co je dobrý pro něj. :-P

62 Inoue Takato Inoue Takato | 18. října 2010 v 17:56 | Reagovat

Prostě hlavní padouši jsou Danzou a Madara ;).Danzounařídil vyvraždit Uchihy Itahimu-vzal si jejich oči které si nechal voperovat i do ruky ;).A Madara chce ovládnout svět ;)).

63 painkiller-sama painkiller-sama | 26. listopadu 2010 v 15:55 | Reagovat

Neee Orochimaru chtěl postavit Disneyland ale branily mu v tom konkurenti z Legolandu.... to sou ti hranati kteri se sem tam vyskytnou v nejakem dile

64 Maikeru Maikeru | 15. prosince 2010 v 15:52 | Reagovat

Hej hej  počkej ..Orochimaru určitě nechtěl postavit Disneyland ... co by sním dělat ? :-?  On chtěl určitě ovládnout celej svět jako všichni ne ?

Madara - no vzal oči vlastnímu bratrovi ( to je zrovna to co nějak nemůžu pochopit )no i když vlastně on mu je prý nabídl ale já tomu moc nevěřím a

Danzou - ten se chce stát Hogakem a určitě nebudu dělat nic dobrýho :-!
A pak tu máme Pein neboli Nagato - ten si myslím že nebyl zlej.. on prostě chtěl mír a kdo by ho nechtěl .. ale furt plácal že musej být oběti a to se mi nelíbíííí ...
Sasuke - Sasuke nemám zrovna moc v oblibě ... já si myslím že je na straně dobra ale ta jeho pomsta ho přivede k šílenství nebo spíš mě .. nejdřív zabil Itachiho a ted chce rozdupad Listovou a zabít stařešiny .. tak já nwm on je takovej dobrozlej :-P

65 Dragon Dragon | 28. prosince 2010 v 11:34 | Reagovat

nwm O_O

66 žencká žencká | Web | 28. ledna 2011 v 21:44 | Reagovat

čóro móro orochimaru je kruťák nejvěčí! ať je dobrej nebo zlej proč mi nezachvátí cheb? :'(

67 kalandor kalandor | E-mail | 12. února 2011 v 18:57 | Reagovat

proč zrovna orochimaru ;-)  ;-)  ;-)

68 Lancika Lancika | Web | 22. února 2011 v 1:10 | Reagovat

Radši zlo :D

69 Saki-chan Saki-chan | 20. března 2011 v 21:00 | Reagovat

dobro zlo oboje je mastný a kruty ty vole
ale já se pridam zy na stranu  kde je skura haruno :-?

70 Elča Uchiha Elča Uchiha | 3. dubna 2011 v 22:36 | Reagovat

Aww no. Asi budu pro temnou stranu xD

71 Nari Nari | 4. dubna 2011 v 21:39 | Reagovat

Akatsuki založil Madara ( aspoň podle toho jeho blábolení s Konan ) aby pochytal všechny biiju pro měsíční oko.Tudíš to dělal z půlky pro mír a způlky podle mého chápání zřejmě aby šlo vše jen přez něj a tím pádem vládl světu... ale myslím si že vyhraje nakonec těsně "dobro"

72 Jeanny Jeanny | E-mail | Web | 10. dubna 2011 v 18:03 | Reagovat

je to pohádka takže je jásné že vyhraje dobro...

i jsem někde četl co psal Masashi Kishimoto (přeloženo přes translate google) a jak možná víte Senju pořád bojují proti Uchihům, i když byli oba rody skoro vyhlazeny, zbyli poslední dva.
Naruto (Senju) a Sasuke (Uchiha) no a někteří Senju jsou osudem vybráni pro boj s Uchihami (např.: Senju Hashirama vs Uchiha Madara) no a Naruto je vybrán pro boj se Sasukem. děj Naruta skončí bojem Naruto vs Sasuke. Naruto Sasukemu provrtá břicho Rasenganem, a Sasuke Narutovi probodne břicho katanou. jenže Sasukemu záleží jen na síle mezi tím co Naruto věří. takže jsou oba mrtví, ale Naruto najednou oživne, (jako u Jiraiyi když bojoval proti Peinovi, bohužel ho pak Pein stejně dorazil) a jde to říct Kakashimu. ty to ohlásí Tsunade, a Naruto se stane hokagem...

73 gggg gggg | 12. dubna 2011 v 12:26 | Reagovat

dobro a zlo jsou jen subjektivní pojmy,pro každýho je zlej ten kdo nějakým způsobem škodí jemu nebo jeho blízkým,takže každý má zlo jinde.Třeba pro antilopu je zlej lev protože ji chce sežrat,pro lva je zlá antilopa protože utíká a když mu uteče bude mít hlad,kdo je zlý?to záleží na tom jestli vám to vypráví lev či antilopa

74 Jeanny Jeanny | E-mail | Web | 12. dubna 2011 v 12:27 | Reagovat
75 gggg gggg | 12. dubna 2011 v 12:51 | Reagovat

co se týče konkrétních postav:
Naruto je jen naivní nikdo nedokáže zajistit světu mír,ne dokud jsou na světě lidé
Pein skoro jako naruto,je to jen naivní loutka madary kterýmu madara nakecal něco o míru a Pein důvěřivě jde a dělá za něj špinavou práci
Orochimaru tak jeho motivaci dobře chápu,kdybych já měl možnost získat nesmrtelnost a velkou moc taky jdu přes mrtvoli
Sasuke,žene ho touha po pomstě,což je motivace kterou většina lidí nechápe,ale touhu po posmtě nemůžete pochoti pokud jste ji neprožili
Madara, jeho plán ovládnout svět sice neni tak lákavý jako Orochimarova nesrmtelnost,ale taky bych do toho šel

v narutovi se mi rozhodně víc líbí záporáci jejich motivace jsou reálnější,klaďasi jako Naruto se svým cílem já chci světovej mír,jsou jak ze soutěže miss,každá by si přála světovej mír:-),ale co mi je po nějakým světovým míru? mě stačí když bude mír tady kde žiju.říkat já chci světovej mír je sice populární,ale jsou to žvásty,myslím že neexistuje člověk kterej kdyby chytil zlatou rybku a dostal jediný přání tak by chtěl mír

76 Nami Uchiha Nami Uchiha | Web | 18. dubna 2011 v 13:20 | Reagovat

takze, ja jsem pro zaporaky. nwm proc, asi je to tim, ze bejt dobrej je nuda :-D ale neni zas az tak pravda, ze sou akatsuki zli. kazdy mel svuj col a duvod se k nim pridat. madara je posahanej a nevi, co znamena svetovej mir a to sami je i u peina :-D sasuke se chtel pomstit konoze, pac prinutila itachiho, jeho bratra, aby vyvrazdil svuj klan (no, tak mozna pravem, uchihove se chteli spiknout ;-) ) a opustil vesnici jako zradce. dalsi nwm, proc se pridali, ale asi nejakej ten duvod meli :-D Orochimaru je sice zaporak, ale jinaciho druhu. ten totiz myslel jenom na nesmrtelnost a moc (jou jou, sasuke udelal dobre, ze ho zabil  :-D ) no a naruto a spol... no, ti dou jemnou metodou ala zadni mrtvi, coz je hrooozna nuda :-D  :-D  :-D

77 Uchiha Itachi Uchiha Itachi | 9. května 2011 v 15:06 | Reagovat

Itach s Peinem byli podle me nejhodnejsi postavy z akatsuki

78 Uchiha Lucy Uchiha Lucy | Web | 9. května 2011 v 15:19 | Reagovat

Sasuke není zlo jen má zavřený oči ! Ikdyž byl u Orochimara nikoho nechtěl zabít. Jenom svýho bratra, což je pochopitelný. Zlo je Madara kterej mu řekl pravdu!

79 martin pole martin pole | 10. května 2011 v 11:25 | Reagovat

Skoro všechny postavy mají dost pádné důvody pro to, co dělají. Je to pochopitelnéa dost promyšlené. Jedině mě napadá snad Deidara, který vlastně žádný skutečný cíl něměl a vše dělal spíš pro zábavu...

S tím dobrem a zlem. Odlišit zlo a dobro je dost těžké, protože to, co je dobré pro jednoho nemusí být dobré pro ostatní. Třeba takový Danzou. Je dobrý nebo zlý? Je pravda, že logicky a bezcitně zabíjí, manipuluje a využívá koho může. Ale na druhou stranu to vše dělá pro vesnici, pro mír své země. Je to tedy zlé? Je to sice trochu omezené myšlení, protože kdyby to tak dělal každý, tak by se mír dlouho neudržel, ale ve světě, který je v příběhu nastíněn, to dost dobře funguje. Vždyť to byl nejspíš právě Danzou, kdo zabránil další velké válce mezi vesnice, tím, že nechal Itachiho vyvraždit klan.

Stejně tak Itachi. Je zlý protože zabil rodinu, všechny z klanu. Že se přidal k Akatsuki a chtěl unést Naruta. Ale právě tím způsobil velké dobro. Zabránil hrozící válce. V Akatsuki bránil útoku na Konohu. Zbavil se Orochimara (nebo alespoň jeho části). Upozornil Naruta, Jirayu i Kakashiho, že Akatsuki je silná a že si pro Kyuubiho příjde...

A taky Pein. Sice je vůdcem Akatsuki (mimochodem Nagato si to do smrti myslel; sice o Madarovi věděl atd., ale byl přesvědčený, že Akatsuki je jeho a že s ní uskuteční svůj sen), ale je zlý? Vždyť, co Nagato opravdu chce, je mír. Na rozdíl od kohokoliv jiného byl zatím jediný, kdo ukázal konkrétní plán, který by skoro určitě fungoval. Někdo řekne, že je to drastické atd..., to je pravda, ale historie ukázala, že to do značné míry funguje (snad každý ví, o čem mluvím).

80 Ang Ang | 10. května 2011 v 17:10 | Reagovat

Madara není zlo...chceš mi říct, že pravda je zlo? Dobro a zlo není. Je to jen věc názoru...
Spousta lidí tu píše jak je Nagato zlý, že všechny zabijí, ale aspoň se o něco pokusil. Vymyslel jen způsob jak nastolit mír za vysokou cenu. Naruta se ptal, na jiný způsob jak nastolit mír. Jinou cestu prostě nenašel. Svět potřeboval změnu a když budeme jen věřit a nic neuděláme nic se nezmění. Radikální cestu vyhodnotil Nagato jako jedninou možnou a myslím, že je to pravda. Mír je něco, co je obklopenou temnotou a aby si to nalezl musíš i ty být v temnotě.

81 Ang Ang | 10. května 2011 v 17:20 | Reagovat

pro Vurhor. Psal jsi tento koment sice v roce 2009. Takže nevím v jaké části byl Naruto. Ale Akatsuki nechce moc. Jsou to jen muži, co se uchýlili radikální cestou nastolit mír. A to je podle mě dobro v plášti temnoty :) A mimochodem vaše houdňoučká slaďoučká Konoha. Působí bolest a vyvolávala války. Vidíte konohu jen jako Naruto či jiné "kladné" postavy. Ale jako ostatní vesnice by si měli zamést pod vlastním prahem než řeknou slovo dobro. Akatsuki působí zločiny které pohání nenávist způsobené špatnými skutky vesnic které vůbec neberete v potaz.

82 Ark Ark | 10. května 2011 v 20:03 | Reagovat

Takže já vám zchrunu z mého phledu fanatika do Naruta kdo je zlý a kdo ne. Ale prvně si uvědomte že dobro a zlo jsou relativní pojmy.

Naruto: Je hodnej, ale naivní, dětinskej pitomec. Což o něm i v seriálu říkají snad všechny postavy (i jeho mistři a přátelé), jeho cesta je iluzonální nerealizatelná. Jeho utopický ideál je pouhý utopický děcký sen. Má sic jakou takou moc měnit lidi, ale vemte to rozumně vždy bude násilí vždy budou lidé co budou chtít něco co nemají, nebo se jim daný systém nebude líbit. Ale protože je to pohádka tak může to skončit tím že je Hokage a dosáhne utopii což v reálu nejde. Jestli to ale tak skončí ztratí u mě Kishimoto moc bodů, protože zatím psal celkem realisticky.

Nehato: Je hodnej jeho nápad je sice drastický, ale uskutečnitelnej (to máte jak v našem světě atomovky, za strachu že když někdo bude moc agresivní tak ostatní státy na něj hodí atomovky, proti čemu se prakticky nedá bránit je relativní mír a jen drobné konflikty).
Navíc si sám prošel bolestí na kterou je Naruto krátký a tak nemá mu do jeho názorů co kecat. To že zabil Jirayu je sice blbý, ale nezapomeňte že Jiraya napadl ho a chtěl mu zmařit jeho rozumný plán tak co měl dělat. Důkaz že byl hodný vemte tak že když jeho plán byl zmařen tak bez váhání vyměnil svůj život za životy všech lidí z Konohy co zabil.

Orochimaru: Není třeba diskutovat, dá se nazvat zlým. Sice ho k jeho cíli dohnalo úmrtí rodičů ale jeho cíl je tak sobecký (nesmrtelnost) a způsobil tolik bolesti a smrti že se to nedá ničím omluvit. Dokonce dělal horší věci a experimentoval strašně na živých lidech.

Klan Uchiha: K převratu byl dohnat protože je izolovali a pomalu je tak zbavovali jejich práv a pozici ve vesnici. Taková nenásilná likvidace. Byli jednoduše zahnáni do kouta a mysleli si že nemají jinou možnost aby se zachránily a navíc kvůli tomu viděli i vládu Senju, jako nebezpečnou a bezcitnou. Navíc, vemte si jak se snažily ochránit vesnici přijmuli dokonce (až na Madaru) jako Hokageho vůdce jejich největších nepřátel Hashiramu Senju a dokonce zformovali policejní zbory. Jen si vemte jak byli širší veřejností vážení.

Danozu: Typický diktátor. Věřil že vesnice a dokonce celý svět ho potřebují v čele (snaha na samitu podvodem spojit pod svým vedením všechny vesnice) a neváhal jít přes cokoliv. Dokonce když Pein napadl Konohu nechal ho řádit aby mohl Tsunade vzít vedení. Dokonce krutě zacházel s podřízenými (prokletá pečeť a výcvik na odstranění emocí). Takže byl extrémně nebezpečný. Jako Mussoliny, Hitler, atd. Nejhorší je ten co věří že to co dělá je pro vyšší dobro.

Itachi: Je asi nejkladnější hrdina kvůli tomu že se narodil v době válek a prožil silná traumata se stal pacifista a toho využili starší a přesvědčily ho k vyvraždění celého klanu i svých rodičů. Víte kolik  cítil bolesti. Navíc musel zařídit aby ho všichni (hlavně Sasuke nenáviděli) a opovrhovali jím. To si nikdo nedokáže ani představit co prožíval. Nakonec obětoval svůj život pro Sasukeho. Takže asi nejčistší postava seriálu.

Sasuke: Druhá nejkladnější postava. Když jdem od začátku tak ho vidíte jako malé dítě jak bezmězně miluje a obdivuje svůj klan a rodinu. Navíc má úžsný vzor svého bratra a touhu ho překonat a zalíbit se svému otci. Když se mu tohle povede a otec ho uzná (za tu ohnivou techniku). Tak je vyvraždí osobu která pro něj byla vším, jeho vzor, jeho cíl, jeho milovaný a laskavý starší bratr, Itachi. Navíc ho nutí pomocí Mangekyu Sharinganu sto 772hodin pozorovat jak je zabíjel. Z toho by větčině lidí hráblo, pokuď by je te teda nezabilo. Ale on má silnou vůli a tu nezměrnou blest přeměnil na nenávist, nevíc měl i povinost vůči klanu a vesnici zrádce z jejich klanu zabít. Během jeho dob jako Genina se chová přímo hrdisky a čstně. Co na tom že si nechce pouštět lidi k tělu, možná jen opět nechce cítit bolest z tráty z těch na kterých mu záleží. A co je na jeho chování úžasné. Napřed když je v první důležité misi nabadou Chunninové z mlžné (ti s drápy a řetězem) tak napřed před útokem řetězem zachrání Naruta a pak dokonce se postaví před Sakuru a z jeho postoje je vidět že je ochoten schytat tu smrtelnou ránu za ní. Pak když jde Haku po Narutovi zase ho zachrání a i přesto že to vypadalo že umře (a udělal to bez zaváhání). Pak když zrání v lese během zkoušky chunninů ti zvuční Sakuru tak se na ně strašně naštve a bez milosti s nimi bojuje, navíc přestane a potalčí pečeť když ho o to sakura požádá. Tam vidíte jak silně mu nanich záleželo. Dokonce když to vypadalo že Gaara-Shukaku zabije Sakuru a pak i Naruta tak byl ochoten se obětovat aby je oba zachránil, i když už neměl žádnou chakru. Jak se tomuhle Naruto vyrovná? Dokonce kvůli Saakuře bojoval s děsivým Orochimarem i když narozdíl od Naruto měl mozek a věděl že nemá šanci. Pak začnou lidi kritizovat jeho odchod, ale nezapomeňte že před tím mu nakapala Zvučná čtyřka a také že tím že odešel ochránil listovou. Kdyby totiž neodešel Orochimaru by to nenechal jen tak a určitě by si pro něj došel a způsobil v Listové další škody, ale tím že ho trénoval tím Orochimara zaměstanal a Orochimaru tím pádem nechal Listovou na pokoji. Navíc když na něj při odchodu tlačila Sakura tak ji jen něžně omráčil (před tím ji dokonce poděkoval) a pak ji něžně položil na lavičku. Tohle je podle vás hnusný? Nezabil ji (čím by získal větší náskok), neprodal ji Orochimarovi (tím by ji ohrozil, ale určitě by si šplhnul) dokonce ji ani nenechal ležat na zemi po té co ji omráčil. V souboji s Narutem s ním bojoval až když ho napadl napřed chtěl odejít bez boje. A pak když měl šanci ho ani nezabil. I když by tím získal sílu co by mu pomohla porazit Itachiho. Pak Zabil Orochimara, velkou hrozbu pro Listovou a sestavil tým takže do nebezpečného souboje s Akatsuki opět nezapojil své přátelé z listové. Pak zabil Deidaru, dalšího super nebezpečnýho člena Akatsuki co byl zodpovědný za smrt Gaary (pak ho babička Chiyo oživala). Pak Itachiho což byl další strašná hrozba pro Konohu (nikdo nevěděl pravdu o tom proč to udělal). Pak další stupnění bolesti on vlastníma rukama zabil Itachiho který ho chtěl jen chránit! Jednoho z pro něj nejdůležitějších lidí pro něj vůbec! Dokáže si to tady někdo představit co prožíval? A tady jako jsou takoví lidé co by mu doporučovali po tom všem jen tak se vrátit do konohy co tohle způsobila? Co zničila celý jeho klan? Na jejich mrtvolách, krvi a bolesti stojí Konoha. A nejen to pak ho dohnaly k zabití Itachiho. A tohle má jen tak přejít, odpustit a jít dál. Tenhle názor je šílený. Navíc ještě Konoze nic neudělal. Beeho nezajal (nikdo neví jestli to nebylo schválně, Kishimoto má rád překvápka) a pak sejmul Danza (ten byl pro Konohu a pro Naruta obrovské riziko) dokonce i když bojoval s Narutem, Sakurou a Kakahsim tak nějakou náhodou nikoho z nich nezranil, nepřijde vám to divný když vezme v úvahu jak úžasně bojoval předtím? Skoro jako by se snažil nikoho nezabít. Dokonce i Karin se jen otřepala a pak byla vyslýchána v Listové. Připadala při tom výslechu nějak vážně zraněná? Mě teda ne. Co když jen dělá to co dělal Itachi a snaží se dostat Madarovi dozad? To by byl úžasný zvrat. Ale i kdyby chtěl skutečně zničit Konohy, tak mu za to co mu udělala nedá vyčítat ta bolest co prožil by jiné zabila, nebo by se zhroutily a někteři tady si myslí že by měl jen mávnout rukou a jít dál, jinak je prý pako. Tenhle názor fakt nemá logiku.

Navíc ostatní postavy nejsou lepší s tou jejich nenávistí.  Když Hidan a Kakuzu zabily Asumu, zpomeňte si jak moct ho chtěl jeho tým pomstít. To je v pořádku a normální? I když jim tím nemohli způsobit ani tisícinu co tisicinnu, milióntinu bolesti co cítí nyní Sasuke a jeho tu někteří kritizují. Nebo Pein, jak ho všichni nenáviděli, a když Naruto s ním chtěl mluvit tak mu říkali že se zbláznil (říkal mu to myslím otec Shikamara) a taky nemohli zdaleka ani kapku toho co Sasuke , ale protože kopou za Konohu tak oni mají právo se mstí, oni můžou nenávidět, co?

Tohle je můj názor, rád budu když nato někdo bude inteligentně reagovat (ne tím jako Naruto je Super, Sasuke je Baka) a argumentovat.

83 martin pole martin pole | 10. května 2011 v 23:24 | Reagovat

S většinou co jsi napsal naprosto souhlasím. Tak postupně:

Já pevně věřím, že autor příběh nezkazí nějakým sladkým koncem jako všichni žijí, mají se rádi a mír bude vládnout navěky. Byla by to velká škoda. Osobně bych dal přednost klidně i tomu, kdyby většina hlavních postav zemřela, klidně i Naruto po tom, co by zajistil "mír".

Nagato a jeho motivace je jasná a vlastně bylo dost přitažený za vlasy, že by tak rychle obrátil. Je sice pravda, že poznal, že jeho plán nepůjde tak snadno dokončit, ale přece věděl o Madarovi a muselo mu být jasné, že ten to jen tak nenechá. Ale hlavně on nakonec vyměnil svůj "zaručený plán na mír" za jakousi ideu, kvůli které vlastně zabil Jirayiu. Neříkám, všechno to do sebe krásně zapadlo, proroctví, kniha, vůle se nevzdávat atd..., dokonce i dětství a výchova... To bylo perfektní, ale myslím, že každý musí cítit, že to bylo trochu moc. Ale to nevadí, i přes to, je pro mě Nagato jedna z nejkladnějších postav, která navíc přinesla do příběhu nový ideál - světový mír.

Orochimara taky nijak nebráním. Taky si myslím, že se ještě ukáže. Buď že ovládne Kabuta nebo třeba i Sasukeho nebo dokonce Madaru (to bych asi viděl nejraději). Orochimaru byl od začátku nejzápornější postava a myslím, že by bylo dobře, aby jí zůstala do konce. Všechny ostatní postavy do příběhu vešli a zase odešli, ať už jakkoliv silní. Madara by měl být ten další. Nechtěl bych, aby byl Madara ten "poslední" záporný.

Klan Uchiha nebyl zase tak nevinný. To jejich utlačování nebylo zase tak nespravedlivé. Vždyť to nakonec byl Madara, tedy Uchiha, kdo poštval Kyuubiho na vesnici. Takže ten důvod, proč byl klan v nemislosti, byl zcela spravedlivý. Vlastně bych se vůbec nedivil, kdyby věděli, že je Madara naživu, ale to už se asi nedozvíme. Jinak to tvrdím už od té doby, co sharingan ovládá spoustu schopností, které s okem nebo zrakem nemají nic společného, ono i to genjutsu s okem nemá snad nic společného,ne? Prostě bych rád viděl, že na konci příběhu sharingan nebude existovat. Nemusí být všichni nositelé mrtví, stačí když budou slepí nebo bez očí. Bylo by dobře, aby už sharingan nikdo nikdy nemohl mít.

Danzou. Diktátor, správně, to je trefné přirovnání. Na druhou stranu není to snad každý Kage, nebo alespoň ti silní. Vždyť, co je Raikage, co jsme viděli, tak jeho slovo je ve vesnici absolutní... Šel přes mrtvoly, to je jisté, ale tím chránil svůj domov a nutno říct, že úspěšně. Pokud jde o útok na Listovou a jeho skrývání. Podle mě chladná logika žádá přesně to, co udělal on. Před útokem, který nemůže zastavit, se schová, počká, až se vše přežene a silný se postará o to, aby se vesnici nic dalšího nestalo. Co, by bývalo změnilo, kdyby se zapojil do boje? Prostě by se celá šestice Peinů sešla dřív a myslím, že je téměř jistý, že by je nezvládl. Neobhajuju ho, jen říkám, že to, co udělal, dává perfektní smysl a přesně se to hodí k jeho postavě.

Itachi byl chudák a zvolil "větší dobro" před vlastním klanem. Vše co dělal bylo pro vesnici a pro Sasukeho. Byl pod velkým tlakem a nemohl udělat ani nic jiného, než udělal.

Konečně Sasuke. Vše, co jsi napsal, dává smysl a je to tak hezky logicky poskládané. Ale to, že Sasuke chránil Konohu, když odešel k Orochimarovi nebo tím, že ho potom zabil, nebo že zabil Deidaru nebo že zabil Itachiho? To nědělal pro vesnici, dělal to jen pro sebe. On chtěl dobrovolně za Orochiamrem. Zabil ho proto, protože mu nechtěl dát své tělo., Deidaru zabil proto, protože Deidara chtěl zabít jeho. Vesnice ho absolutně nezajímala. Nezajímalo ho vůbec nic než on sám a jeho pomsta. Nějaký závazek klanu a rodině, to určitě cítil, ale podle mě se chtěl pomstít především za sebe. Vytrpěl si toho dost, to je nepopiratelné, jeho zloba je pochopitelná. Ale to nic nemění na tom, že jedná jen za sebe a neohlíží se na nikoho a na nic. To je výborně vidět na Itachiho smrti. Dozvídá se spoustu věcí během souboje, ale nezapochibuje o Itachiho motivaci. Stejně jako už dřív. Žil v Listové a i když by mu nikdo asi hned tak nevyprávěl o historii klanu, určitě by se něco dozvědět mohl. Minimálně o podezření o vypuštění Kyuubiho. Taky historii klanu a vznik Listové... A spoustu dalšího o klanu i bratrovi. Ale co udělal on, místo toho, aby se snažil zjistit víc, prostě bezhlavě šel za pomstou. On měl na vybranou. Když byl v týmu, tak se opravdu choval v podstatě normálně. Ale pak mu prostě nenávist zatemnila mozek. Říkám, je to pochopitelné, je to logické, ale mělna vybranou. Měl oddané přátele, kteří by mu pomohli a on věděl, že s nimi může v budoucnu počítat, ale chtěl se pomstít sám... Dalo by napsat ještě spousta, ale teď spíš k jeho jednání po Itachiho smrti. Dobře, beru to, že se chtěl pomstít za bratra. Ale jestli ho měl tolik rád atd..., tak proč šel (a stále jde) proti jeho přání, proti jeho celoživotnímu poslání. Proč se Itachi obětoval? Protože chtěl chránit vesnici a to především před válkou a velkým krveprolitím. Byl to nejspíš Itachiho sen, mír a bezpečí přinejmenším jeho vesnice. A co udělá Sasuke? On místo toho, aby pokračoval v Itachiho poslání se postaví přímo proti němu. Jde přímo proti přání Itachiho. Kdyby se chtěl spokojit se zabitím starších, tak ještě budiž, ale tím, že chce zničit celou vesnici, jde jasně proti Itachimu. A přitom už musí tušit, že i kdyby to dokázal, tak nebude spokojený a najde si další cíl...

Pokud jde o Asumu a jeho tým, tak to je něco jiného. Chtějí se pomstit, to určitě, ale oni jasně vědí komu, nemají a nemohou mít žádné pochybnosti. Taky je jejich pomsta uskutečnitelná a nevyhnutelná, protože kdyby nešli zabít Hidaka a Kakuzu oni, tak by šel prostě někdo jiný. To mohl mít i Sasuke, stačilo počkat a tak nějak víc přemýšlet (věk není úplně rozhodující, protože postavy jsou trochu "uspíšené"). Pokud jde o tu bolest. Na tom určitě něco je. Ale podle mě je logičtější, že jdou hned pomstít (jakoby v afektu) přítele, skoro otce, s kterým byli několik let skoro pořád. Než když v sobě Sasuke pěstuje deset let nenávist bez toho, aby se zamyslel, jestli to tenkrát nemohlo být jinak.

Pokud jde o pohled vesnice na Peina, tak je neprosto logický. Vždyť jim zničil vesnici, zabil stovky lidí přátel a známých. A to před krátkou dobou ( možná tak dvě tři hodiny).Málokdo by se zachoval jako Naruto.

Komentáře a kritiku uvítám.

84 Ark Ark | 11. května 2011 v 8:45 | Reagovat

Ještě k tomu klanu Uchiha. Oni byli tak nevinní. Klan měl Sharingan, to je fakt a trestat je proto že ho mají je jako trestat kadý klan s KG je to nespravedlivý, hloupé a necitelné. Navíc Madara sice poštval na Konohu Kyuubiho, ale nesmíme zapomenout na Historii. Madara už tehdy nebyl členem klanu Uchiha, alespoň tedy skutečnou součástí. VždyŤ tehdy když se vlády ujmul Hashirama odešel a tak nevím proč trestají celý klan za něco co způsobil jeden člověk, který ten klan předtím zavrhl. To je jako trestat Listovou za všechno co udělal Orochimaru, nebo Mlažnou za všechno co udělal Kisame. Prostě dáváš vinu skupině, která se před tímhle tím od nich dávno distancovala. Navíc s těma schopnostma očí to nebude tak horké, vždyť i přes ně dokáží ostatní ninjové s Mangekyu Sharinganem dobře bojovat. Není důvod zrušit Sharingan, i když bohužel podle toho jak děj probíhá nakonec stejně Sasuke umře (což mě mrzí) a Madara taky (což mě nemrzí). Takže stejně bude Sharingan vyhuben. Tedy kromě Kakashiho darovaného. Navíc Bijuu dokázal ovládat jen Madara s Mangekyuu Sharinganem. A i to bylo něco. Spomeň si že třeba Saske nedokázal dokonce i s Mangekyuu Sharinganem iluzí paralizovat Beeho (zase ale má lepší Amaterasu a Susanoo než měl Itachi). Takže zbytek klanu měl šanci ovládnout Bijuu asi jako každý uživatel Genjutsu (třeba Kurenai). Úplně nulovou.

Ještě k Sasukemu. Ale ty se na to díváš z pohledu chladné logiky. I když Sasuke ví jaké bylo jeho přání, tak Konoze nemůže odpustit. Co provedl jeho klanu a Itachimu. Nezapomeň co Sasuke předtím prožil. jak jsem řekl to si nejde představit. To nejde přenýst. Maximálně by se na pomstu mohl vykašlat až pobije všechny ty radní, ale to by byla malá daň za to co se stalo. Vy chcete aby Sasuke byl naprosto bezcitný. Aby zapomněl na jeho klan. Sasukeho s Itachim srovnávat nemůžete, protože Itachi byl pacifista (kvůli traumatu) a toho využil Danzou, což je zmíněno i v manze. Jinak by i Itachi určitě bojoval na straně klanu Uchiha a převrat by byl.
Sasuke je podle mě čistej jak Lilie a na vše co dělá má právo. Nikdo mu nemá co vyčítat. Nikdo to nezažil. Naruto jen z představy co Sasuke prožil začal hyperventilovat a vy Sasuke pak vyčítate že chce pomstu, tak mu vraťe co mu Konoha vzala a pomstu chtít nebude! To o těch lidech co zabil máš pravdu, jen dva dodatky. Orochimarovi nikdy Sasuke nechtěl odevzdat své tělo. Už od počátku plánoval že ho zabije a sestaví vlastní tým. Řekl tohle přesně Suigetsuovi. Navíc vím že to je vysoce nepravděpodobné že to jen předstírá, ale nezapomeňte na příběh s Itachim. I celou dobu děje nikoho ani nenapadlo že on je kladný, nebo ano? Co když autor chce zas překvapit. Nevím jestli jsem jediný, ale mi připadá zvláštní že jen tak náhodou likvuje pouze hrozby pro listovou, a ostaní ze střetu s ním odejdou vždy celkem v pohodě, nebo ne? Navíc Sasuke stále něco cítí, jeho srdce ještě temnotě určitě neprobadlo. Dokonce když bojoval s Hachibim tak si vzpomněl na svůj původní tým a snažil se i za cenu ohrožení života ochránit svůj stávající. Co na tom že probodl Karin. Přežila ne? Má snad nějaké trvalé následky? NE!

A řekněte mi. Nebyly byste překvapení kdyby jste se dozvěděli že Sasuke je ve skutečnosti na straně Konohy? Nebyl by to podobný šok jak s Itachim?[83]:

85 Ungalabungala Ungalabungala | 11. května 2011 v 14:05 | Reagovat

Já za ZLO považuji Konohu (Sandaime Hokage, Danzo, oba radní) takže to mám jednoduché. Konoha je zodpovědná za genocidu Uchihů, Konoha je zodpovědna za minimálně jednu válku (II. válka shinobi) a konečně Konoha je též zodpovědná (jmenovitě Sandaime Hokage) za vypuštění Orochimara - který vraždil stovky ne-li tisíce lidí při svých experimentech a další stovky ne-li tisíce věznil - do světa. Pokud má dobro zvítězit nad zlem, musí proto dle mého názoru Konoha padnout jednou provždy. Samozřejmě nemusí být vyhlazena - to nemám na mysli (to by bylo jen vybíjení klínu klínem), ale musí padnout JAKO INSTITUCE (pro představu, kdyby Konoha byla ČR, tak bych pod pojmem "pád ČR" rozuměl rozpad státu a jeho začlenění - úplné a totální - pod např. Evropskou Unii). Ostatně celý systém shinobi vesnic a zemí by se měl odporoučet do propadliště dějin, protože produkuje jen války a nenávist. Osobně si myslím, že celá manga směřuje právě k tomuto - k pádu celého starého shinobi systému a jeho nahrazení něčím jiným (Aliance Shinobi a Samurajů?).

Ale vzato do důsledku, tak úplně nejlepší by bylo asi to, kdyby vyhrál Tobi (ať už se za tou maskou madara skrývá či nikoliv) a nastolil by celosvětové genjutsu. Už jen proto, že je to největší "badass" z celé série a má styl a grády. X-D Nicméně ani vyhlazení Konohy Sasukem by mi nebylo proti srsti, protože jak se říká: "Oko za oko, zub za zub." Nicméně tohle mi Kishimoto nesplní, tak jen musím doufat, že to neskončí nějak idiotsky (Sasuke odpustí Konoze a vrátí se do ní, kde bude žít až navěky... pfffrr... klišééé), a že Kishimoto přijde s nějakým rozumným závěrem celé této mangy. :-)

86 martin pole martin pole | 11. května 2011 v 20:01 | Reagovat

K Uchihům. Jak nevinní? Vždyť oni plánovali převrat a zabránila jim jen smrt, aby nezničili vesnici nebo i třeba víc vesnic obrovskou válkou. To, že k tomu byli tak nějak dotlačeni je sice pravda, ale podle mě spravedlivě. O Madarovi nikdo nevěděl, snad všichni ho měli za mrtvého. Ale všichni věděli o jeho moci a že byl jediný, kdo dokázal ovládat Kyuubiho. Bylo naprosto logické, že vinili Uchihy, protože kdo jiný, by toho byl schopen?

To o tom, že vinit celou vesnici nebo klan za něco, co udělal její člen, je určitě špatný. Ale přesně to v příběhu vidíme. Už několikrát vinili vesnici za zločiny jednotlivce. A když se to tak vezme, tak je to logické. Protože vesnice je zodpovědná za své obyvatele a má se s každým zločincem vypořádat sama. Takže jestli někdo takový dál žije a působí potíže, tak za to vlastně může vesnice.

Sharingan. Kdo dokáže rovnoceně bojovat se sharinganem a nebo dokonce s MS? Nikdo takový se snad ještě neobjevil. Vždyť ani Kagové to vlastně nedokázali. Rozhodně ne jeden na jednoho. Dokonce pochybuju, že to teď zvládne Naruto (jedině s Kyuubim). Susanoo je prostě moc silné jak jako obrana, tak k útoku. Proto si myslím, že by měl prostě zmizet, protože je moc silný.

Sasuke. Já uznávám a chápu, že ho to všechno zasáhlo. Proti tomu nic neříkám. Má právo se zlobit, nenávidět, mstít se... To je jistý, ale on jde proti přání a poslání Itachiho. Itachi doslova obětoval život a i když ho třeba Danzou zmanipuloval, tak přesto udělal ve své podstatě dobrou věc. Sasuke vlastně ničí vše, o co se Itachi snažil. Mstí se proto, že ho měl rád a že mu ublížilo to, co se stalo... Ale jestli ho měl tak rád, aby pro něj nebo spíš na jeho památku pořád bojoval a dokonce obětoval život, tak by měl přece mít taky úctu k jeho přání a snaze udržet mír a prosperitu své vesnice.

Sasuke přece šel za Orochimarem s vědomím, že mu dá své tělo. Sasuke nemohl tušit, že bude mít tři roky, aby zesílil. A určitě si nemohl myslet, že by Orochimara hned porazil. Šel za ním a byl smířený s tím, že mu odevzdá své tělo. Jak zesílil, tak se rozhodl jinak a jak se ukázalo, tak špatně. Kdyby ho býval chtěl Itachi zabít, tak to mohl lehce udělat. Kdyby se nechal převzít Orochimarem, tak by dost možná Itachiho dokázali opravdu "férově" zabít.

To, že Sasuke likviduje jen hrozby Konohy, je sice z větší části pravda. Ale to neznamená, že je to záměrně. Prostě se mu ti "špatní" do cesty staví častěji, což je taky logické. To, že by nechtěl chytit Beeho, je skoro směšný. Vždyť byl na pokraji smrti a závisel na tom jeho život, jestli Beeho porazí. Neměl důvod, aby s ním bojoval, porazil a nechal utéct. Nezáleželo mu na něm, spíš se potřeboval zavděčit Madarovi.

Takový zvrat jako u Itachiho to se Sasukem nebude. Jinak s Itachim to pro mě zase takový šok nebyl. Neříkám, že jsem to věděl.... Ale myslím, že každý měl tušení, že to nebude tak, jak to vypadá. Minimálně od té doby, co Itachi mluví v lese s Narutem.

To o "zlé" Konoze snad ani nemůžeš myslet vážně. Každá vesnice je v podstatě stejná a má podobnou minulost. Listová je oproti ostatním ještě hvězda. Vždyť vznik Listové ukončit nepřetržité války a díky Listové mohli všichni zažít alespoň nějakou chvilku trvající mír.
Každopádně Konoha určitě nezanikne ani se nerozpadne, ani se nerozdrobí mezi sousedy. Naopak z téhle války vyjde nejspíš nejsilnější ze všech. Je dost možné že vznikne velká aliance všech se všemi. Ale to je utopie. Neudržitelné. Ekonomika by zkolabovala. Vždyť celý svět v příběhu je založen na boji a válce. Co by dělali chuuninové a jouninové, kdyby nebojovali? Jestli jste někdo četl 1984 od Orwella, tak víte o čem mluvím.

Za rozumný konec se taky modlím. Hlavně ne velký happyend.

87 Ark Ark | 12. května 2011 v 0:11 | Reagovat

Konoha není zlá ani hodná, protože je tvořena velkým množstvím lidí kteří jsou  různí, i když teď je spíš kladná, protože Tsunade se vždy snaží najít mírumilovné řešení.

Mimochodem to že Sasuke chtěl hned dát Orochimarovi tělo je blbost, samozřejmě to prohlašoval, aby ho ostatní nechali na pokoji, a Orochimaru mu věřil. Na tohle je absolutní důkaz. Tohle řekl totiž Suigetsuovi klidně ti i najdu díl kdy to řekl.

Byli Uchihové nevinní. Když ti někdo dá pistoli k hlavě někomu tobě blízkému a ty ho abys své blízké ochránil zabiješ, jsi zlý? Já myslím ne oni plánovali převrat aby ochránily svůj klan a své soukmenovce Uchihy. A snažily se to řešit i diplomaticky. Kolik věcí si jen uvědom překousli. Hashiramovo vedení. Dokonce i klidně přečkávali i v izolaci a založily vojenskou policii. Až když neměli na výběr tak začali plánovat převrat. Navíc pochybuji že plánovali vraždit nevinné vesničenny. Uchihové jsou elita, takže určitě měli propracovaný plán jak obsadit klíčové body a zamezit tak přílišným ztrátám.

Sasuke má plnit Itachiho přání? Proč on věří že Itachiho Konoha zmanipulovala, Což je pravda) tak věří že si zaslouží likvidaci. Jeho přání je hloupé a umělé. Pro Sasukeho byl nejdůližitější klan Uchiha. Klan Uchiha se rozhodl bojovat s Konohou, logicky i Sasuke bude bojovat s Konohou. Tu se nejedná jen o ITachiho, ale i o jeho otce, matku a zbytek klanu, kteří neoficiálně vyhlásily Konoze, nebo alespoň jejímu vedení (Senju - a členkou klanu Senju je i Tsunade) válku. Jak tohle vyvrátíte.

Já happyend. Já si přeji aby na konci Naruto zemřel. A Sasukeho ho pomstil a zabil Madaru, a pak se stal Hokagem aby splnil Narutův sen a svou silou ochránil vesnici. Klidně by si mohl i vzít i Sakuru, to by bylo fakt nečekaný a zajímavý. Ale bojím se super Happyendu. Chci hlavně realistický konec s trochou smutku a temnoty.

88 sasuke.cz sasuke.cz | 12. května 2011 v 11:54 | Reagovat

Jeden maly detajl ,,arku,, kdyby si v armade planoval prevrat a nekdo by na to prisel, je jasne ze by te ZABILI nebo zavreli. Je to sice prasarna co udelal Itachi, ale na druhou stranu zachranil celou Konohu. Kdyby to Uchihum vyslo, tak by zarvali vseci ninjove kteri bu sli ptoti nim. A ja but okagem v jine vesnici, necekam na nic jineho a hned bych Listovou napadl.

89 Ungalabungala Ungalabungala | 12. května 2011 v 13:09 | Reagovat

Hele lidi... X-D, já jsem fanoušek Uchihů a odpůrce Konohy, prostě Konoha je pro mě zlo a Uchihové dobro (Sasuke, Tobi)... světové genjutsu je podle mě nejreálnější cesta k míru (ostatně i kdyby to nevyšlo, tak Tobi je ten co přinese mír, protože přinutil ostatní národy se spojit do aliance). Ostatně i Peinův plán byl dobrý a to co z toho Kishimoto udělal (resurect Konohy) mě nakrklo tak nehorázně, že dneska už se vážně modlím za to, aby Konoze někdo namlátil čumák tak, jako nikdo předtím. A je mi jedno, že jsou tam i "hodní" a "nevinní"... to byli mezi Uchihy určitě také a nikoho to nezajímalo, princip kolektivní viny je svině a myslím, že Konoha si zaslouží tento princip pocítit stejně, jako ho museli pocítit Uchihové. Ostatně - i kdybyste tvrdili, že Uchihové si to ve své většině zasloužili za ten převrat (ke kterému měli tolik důvodů za šikanu ze strany Konohy jako nikdo), tak co malé děti - ti jsou taky vinní? Asi těžko že... Sasuke je jeden příklad za všechny, to co mu Konoha sebrala - když nepočítám rodinu a klan - byla jeho nevinnost, to čím je Sasuke teď je kompletní vina Konohy a já hrozně moc chci, aby se to Konoze vrátilo. Aby trpěla za všechny své zločiny jako mocenská instituce.

A konečně: V našem reálném světě, když začne dělat někdo prasárny (a GENOCIDA JE PRASÁRNA), tak dostane obvykle do tlamy (viz Hitlerovské Německo, Saddámův Irák atd...) a samozřejmě, že u toho umírají i "nevinní"... ale jsou vážně "nevinní"? Jsou ti, kteří volili Hitlera nevinní? (to jen pro příklad) Obyvatelé Konohy - a je fuk, že o tom co se dělo nic nevědí - jsou VINNÍ TÍM, ŽE PODPORUJÍ A PODPOROVALI VLÁDU TŘETÍHO. To je jejich vina, byť nevědomá, ale je.

90 martin pole martin pole | 12. května 2011 v 17:38 | Reagovat

to Ark:
Sasuke chtěl dobrovolně dát Orochimarovi své tělo. S tím odcházel z Konohy. Kdyby byl jen o pár hodin rychlejší, tak by si jeho tělo Orochimaru bez váhání vzal. To nemůže nikdo popřít! To, co říkal Sasuke později nebo dokonce Suigetsovi, nemá žádný význam, protože jednak svému týmu lhal víckrát a hlavně, to, co se úpočítá jsou skutky.

Uchihové nijak dobří nebyli. Podle všeho to byl Hashirama, kdo s nimi vyjednal mír a byl to jedině on, kdo si tedy zasloužil titul Hokage. To, že už byli další hokagové jen Senju je logické, protože kdo by se moci vzdal? Navíc Uchihové jsou jen jeden klan a v Konoze jsou klanů minimálně desítky, takže proč by měli být zrovna oni nějak vyjímeční. Stejně tak Senju, mi ani pořádně nevíme, kdo ten klan tvoří, ale je dost možné, že je rozrostlý a včleněný do spousty dalších klanů. Mimochodem, jestli byli všichni silní Uchihové takoví jako Madara, pak se není co divit, že se nikdo z nich nestal hokagem. Pokud jde o děti Uchihů, které za nic nemohou. Možná to přeháním, ale... Je dost pravděpodobné, že by se právě takoví sirotci stali tím, čím se stal Sasuke a nakonec by vesnice uškodili stejně jako to chtěli jejich rodiče. Když někdo namítne něco o stáří, tak kolik bylo tenkrát Sasukemu???

Pokud jde o vlastní převrat. Kdyby se to Uchihům podařilo, tak by ani náhodou neušetřili nikoho, kdo by jim odporoval. Ale ono by k nějaké genocidě nejspíš ani nestačilo dojít. Protože by najednou rozhodně nedokázali zabít všechny cíle, už jenom proto, že by ty cíle byli ti nejsilnější z vesnice. A kdyby své odpůrce nedokázali vyřídit okamžitě, tak by vypukla občanská válka, v které by zemřelo spoustu civilistů a nikdo by tomu nemohl zabránit. A přesně jak říká "sasuke.cz", tak by na sebe útok nebo třeba i spojenecká intervence z jiné vesnice nedalo dlouho čekat. Ten převrat by každopádně znamenal konec Listové.

Sasuke a jeho motivace. Možná byl Itachi tenkrát zmanipulovaný, ale do své smrti nikomu neřekl pravdu a nechtěl ji říct ani vlastnímu bratrovi. To by ale svědčilo o tom, že Itachi si do konce života přál Konohu chránit a to i přesto, že už si musel plně uvědomit, že byl vlastně využit. Právě proto, že Itachi tolik chtěl vesnici chránit, že se obětoval a to dobrovolně (třeba ne na začátku, ale potom celá léta ano), by měl Sasuke ctít jeho přání a pokračovat v jeho odkazu. S rodiči je to sice jiné, ale na druhou stranu, si za to mohli sami.

to Ungalabungala:
Konoha je v příběhu jednoznačně "dobrá". Ti, kdo jsou špatní, jsou jednotlivci. Narozdíl od jiných vesnic, kde je tomu skoro naopak. Jinak je naivní si myslet, že by tak velká organizace jako je Listová potažmo země Ohně, mohla léta a desetiletí přežít, kdyby byla "100% dobrá". Vždy přežijí ti nejsilnější. Spíš by na to koukal jinak. Konoha nechtěla válku, byla to první vesnice a vnesla pořádek a určitý mír pro všechny. Na druhou stranu se ten mír snažila udržet za cenu malých vesnic nebo obětí na všech stranách (podobně jako Danzou). Ale tomu by nedokázal vyhnout nikdo.

To čím se stal Sasuke, není vina jen Konohy, ale i Sasukeho vina a v neposlední řadě vina Itachiho. Právě tomu chtěl Danzou zabránit, když chtěl zabít úplně všechny z klanu. A Sasukeho taky určitě dost ovlivnil Orochimaru. Je dost možné, že kdyby od něj nedostal prokletou pečeť, tak by z Konohy nikdy neodešel.

A konečně. V našem reálném světě zdaleka není všechno zlo dříve či později potrestáno. Uvádíš Německo, ale Německo je dneska hospodářsky nejsilnější stát v Evropě a lidé (tedy potomci těch vinných zločinců) se tam mají nejspíš lépe než lidé kdekoliv jinde na světě. Navíc, jestli si to neuvědomuješ, tak takové Stalinovo Rusko nebo Sovětský svaz, zavraždilo miliony a miliony lidí v koncentračních táborech. Nijak se to nelišilo od Německa, jen dobou trvání. Co se jim za to stalo? Už je to celé století, co je to jedna ze dvou vojensky nejsilnějších zemí na světě a v dohledné době se to určitě nezmění. Nebo africké země, kde dochází k vyvražďování tisíců odpůrců ještě dneska. Ale abych nemluvil jen o těch tradičně považovaných za zlé. Co třeba takové USA? Ještě nedávno vedli dvě války proti jasně mnohem slabším zemím, kde taky byli nevinní. Jejich záminka byla - terorismus atd... To přece nebyl argument. Nebo si snad dneska ještě někdo může myslet, že taková odveta sníží počet atentátníků? Naopak s bombami začnou chodit rodiny zabitých a vše se vystupňuje. Neříkám, že by bylo nějak moc řešení, ale jednostranná válka, navíc bez podpory ostatních zemí světa, ničemu nemůže pomoct.

Pokud jde o Třetího, tak bych řekl, že to byl asi jeden z nemírnějších hokagů a podle všeho se upřímně snažil udržet mír a to bez zbytečných ztrát. Navíc pokud víme, tak obyčejní lidé hokageho nevolí.

91 Ankoku Ankoku | E-mail | 17. května 2011 v 17:06 | Reagovat

ale no tááák nebutte najivní v každém je a spon trochu zla,kecy o dobrým a zlým o tom nemá cenu polemizovát zastávám démony taky mají vuli ale nikdo je nerozebral do takové miry aby poznali jejich dobrou stránku.no přiznávám být kyubi a pustit mě na chvíli ven svět ninju se změní v hořící pustinu bez života :-D

92 itachi uchiha itachi uchiha | E-mail | Web | 23. května 2011 v 14:48 | Reagovat

no jako např.ja to moc nechapu akatsuky je jakoby zla strana ale sasuke by byl v listove ale těch 5 kage mu jakoby vyvraždilo rodinu itachi vyvraždil klan to ano ale na rozkaz danzoua takze listova zradila uchiha klan tak kdo je na dobre strane a navic jsou proti sobe ty dve strany k ničemu mohly by si dat mir ale když to uvažím tak by to nebyla tak super pohadka jako je to ted zamyslete se jak by to bylo kdyby tam v narutovy bylo jen dobro a ne zlo to by nebylo anime naruto to by mohly dat malym dětem do večerníčku

93 LordSmrti LordSmrti | 23. května 2011 v 21:24 | Reagovat

Jak tro vidím já.

Každý se snaží dělat dobro podle způsobu, který považují za ten nejlepší. Naruto má svůj styl, akatsuky svůj.

94 Suzumushi Suzumushi | 13. června 2011 v 11:07 | Reagovat

něco jako dobro nebo zlo neni...

95 Aang Aang | 15. června 2011 v 22:34 | Reagovat

[93]: Tkhle bych to řekl i já :-)

96 Chanko Chanko | 16. června 2011 v 15:53 | Reagovat

[64]:Hy to je pěkné jak se tu hádáte jestli chtěla Orochimaru postavit Disney Land :D

97 MiniTonton MiniTonton | 18. června 2011 v 14:14 | Reagovat

Sasuke je na 100% ZLO!!! :-!

98 Chanko Chanko | 20. června 2011 v 15:41 | Reagovat

[97]: Proč si to mysliš ? :-|

99 MiniTonton MiniTonton | 25. června 2011 v 17:11 | Reagovat

[98]: Jen se nad tím zamysli-Zabil Itachiho a pak se dozvěděl pravdu o tom,jak Itachi jen chránil konohu.Mohl se vrátit do konohy a žít spokojenej život se svýma kámošema protože právě tohle chtěl Itachi aby se stalo po tom,co se Sasuke pomstí...On si ale místo toho usmyslel,že vyvraždí konohu! Proč to udělal? Protože ho to prostě BAVÍ!

100 Chanko Chanko | 28. června 2011 v 19:14 | Reagovat

[99]: Sasuke je Uchiha což znamená že je rozenej mstitel.Máš pravdu,měl možnost vrátit se do konohy a přestat žit život v nenávisti ale jelikož on proto prostě žije,tak se tozhodl zničit to,kůli čemu jeho bratr zenřel.Kůli konoze nemá rodinu,tak jí to prostě vrácí zpět aby se cítili tak,jako se cítil on.Je to vlastně takovej krvavej obchod....Ale když uvážíš čím si prošel tak mu to nemůžeš zazlívat.I když to už trochu přehání no :-?

Zobrazit novější komentáře

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.