Kazí anime děti?

14. dubna 2009 v 17:11 |  Diskuze
Rozpoutávám novou diskuzi na téma "Kazí anime děti?". Četl jsem na Stream.cz komentář od jednoho týpka, který napsal, že rodiče mají svým dětem zakázat anime, že to kazí morálku, a že to může vést až k sebevraždě. No, já si o tom myslím, že to není pravda (až na nějaký výjímky, kde jsou až příliš brutální scény). Třeba takové anime Naruto nám přece dává to dobré a ne špatné, ikdyž tam jsou vrazi atd. Ale to přece neznamená, že se kvůli tomu můžeme zabít (nejsou to přece Pokémoni, kde malý děti skočily z okna a zvolali "Leť!"... a nic...) A co myslíte vy? Kazí anime děti?

 

66 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

Zobrazit vše (357)
Zobrazit starší komentáře

301 Animefangirl188 Animefangirl188 | 27. října 2012 v 19:02 | Reagovat

NÁZOR DÍTĚTE:
nekazí.jen některé (ty plné Illuminati nebo ty, ve kterých se hodně mluví o se...víte čem)

302 Gedžitka Gedžitka | Web | 29. října 2012 v 15:24 | Reagovat

Ne, nekazí, protože anime má pro některé lidi obrovskou cenu.

303 Sisuke -Riongi Sisuke -Riongi | E-mail | Web | 15. listopadu 2012 v 21:41 | Reagovat

Ja si sam osobě nemyslim žeby nějak anime
kazilo děti ale jednou jsem na hokage.cz četl članek o jednom klukovi ktery se kvuli  jedne brutalni sceně rozhodl k seběvraždě  tak posudte sami je stli nas
anime kazi nebo ne.

304 Asako Asako | E-mail | Web | 16. listopadu 2012 v 19:21 | Reagovat

Podľa môjho skromného názoru anime deti určite nekazí. Práve naopak. Možno je to mnou, možno nie, Naruto mi priniesol len to dobré :D

305 ricci ricci | 19. listopadu 2012 v 19:45 | Reagovat

[220]:
bohuzel mas pravdu:/
nejvic me dostalo,ze jsem se dival na naruta asi tyden (zacal sem asi pred 2.) a jak sem dosel nakonec tak sem nemel na co se kukat.... a cekat tejden PFU to me dostalo
jinak anime muze i nemusi naruto 100%ne

306 Kikuš Kikuš | 24. listopadu 2012 v 19:53 | Reagovat

[267]:Já bych řekla že ve všem je něco špatného i dobrého.Stejnak si za to můžou lidi, protože si to vymysleli oni jako třeba pc hry, filmy všeho druhu,knihy atd.  Co by jsme jinak dělali kdyby to neexistovalo.Něco musí existovat, aby jsme se zabavili.;)

307 Kikuš Kikuš | 24. listopadu 2012 v 20:05 | Reagovat

No... neni pravda že nejsou v anime realictický věci(někdo to tu tak vysvětlova,že Anime má nerealictické věci) ale to není pravda je tisíce.. miliarda anime která jsou realistická např. kaichou wa maid-sama,Ouran High School Host Club,Uta no prince sama .. tam jsou věci co existují a co se může někomu stát nebo se stalo.(nevím přesně jak to vysvětlit, ale tak to nějak myslím) :)

308 Kikuš Kikuš | 24. listopadu 2012 v 20:09 | Reagovat

Já jsem si třeba oblíbila pisničky z anime a teď nemůžu přestat zpívat, nebo jsem začala strašně moc kreslit obrázky.

309 kira238 kira238 | 24. listopadu 2012 v 21:52 | Reagovat

určitě nekazí

310 Ondrodlak Ozzák Ondrodlak Ozzák | 9. prosince 2012 v 20:09 | Reagovat

¨No, je to Anime docela divný, každej si tam někoho v poho zabije, a je jim to jedno, je to součást mise.
Ale o Pokémonech jsem taky slyšel svý...
že se z toho úplně zbláznili, nebo že chtěly ovládnout bleskový útok atd.
Ale to platí jen  pro ty šiblí, já se na Abnime budu koukat, před pár dny my bylo 12, a většina Anime je od 12, tak se na to prostě budu koukat a basta fidli.

311 Hitsugaya Hitsugaya | 27. prosince 2012 v 23:55 | Reagovat

Prečo by malo anime kaziť deti ?! Menšie by mohlo to násilie , ale tak Anime pozerajú vätšinou teeni , a tí tomu už chápu... v Narutovi vôbec nejde o súboje :) idem tam o ten dej!!!

312 subiahsi subiahsi | E-mail | 31. prosince 2012 v 15:16 | Reagovat

ja si myslim ze anime deti nekazi ja to vim protoze mne je 12 a nekazimne to a je mi jedno co si misli ostatni prostese na to divat budu :-)

313 Ten Naruto Ten Naruto | E-mail | 5. ledna 2013 v 18:53 | Reagovat

Víte, jestli to kazí nebo nekazí záleží na každém samotném, jaký k tomu má přístup, jestli ho to nějak ovlivňuje.. Já to můžu říct takhle..: Naruto je výborné Anime. Hlavní postava, jak jinak než Naruto, nám do života hodně dává jednak tím jak se chová, jaký má přístup k lidem z vesnice a ke svým kamarádům, a tím jak se umí vyjádřit. Vždycky jsem si přál mít přesně stejnou povahu jako Naruto.. Mít ke všemu stejný přístup jako on. Takže vidím, že mě Naruto ovlivnil, ale natočil mi směr k tomu dobrému. Už jsem tu viděl komentář o tom, že na hokage.cz byl článek, že se jeden kluk zabil po tom, co umřel Itachi. Kdyby umřel Naruto, taky bych se nezabil. Kdyby ale umřel Naruto a Anime Naruto by skončilo, tak by mi hrozilo to samé :) Záleží jenom na nás, jaký k tomu máme přístup, a jak moc to každého z nás ovlivní. Nic není nemožné ;)

314 Mary Arty Mary Arty | Web | 23. ledna 2013 v 16:10 | Reagovat

Tahle otazka by byla velmi dobry namet na uvahu. Podle me je to take asi o tom, jake to anime clovek sleduje. Pro mensi tu sou anime jako pokemon, beyblade atd. Me jako malou velmi ovlivnili, ale v tom dobrem. Rozhodne sem nebyla tip co zral princezny a kdesi cosi.
No a takovy naruto ci one piece, na tom se taky clovek nemuze tak uplne zkazit. Sice uz to neni zcela tak pro male, ale zadny masakr (no jak kde) to taky neni ne? No a ze anime kazi? Jestlize detatko sleduje nejake to drsnejsi nebo I uchylnejsi... pardon ale to uz se to dite kazi samo, jeho vec ze si nepocka az krapet vyroste, taky z  toho stejne poradne nemuze nic mi, kdyz to treba nechape. A stejne, jsou filmy serialy a dalsi veci, sco jsou stokrat horsi, takze by se nemelo rikat zle jen o anime. Za me rikam - nekazi, kdyz mu ktomu nekdo nepomuze.

315 dira dira | 29. ledna 2013 v 13:06 | Reagovat

anime nekazi deti, stejne by se o tech uchylnejsich vecech jednou sami dozvedeli, leda ze by v sobe ty decka meli nejakou fanatickou povahu nabo by meli sklony ke ztraceni sebe sama a npodobování jinyho sveta, naopak nektere anime muze detem i neco dat, kdyz je to dobre podane, napr.:naruto-uci jit za svym cilem i se vsemi omezenimi, co treba muzeme mit, uci se nikdy nevzdavat, uci ze si mame vazit svych pratel a kdyz ma dite vzor v nekom takovem, tak to rozhodne nemuze tomu diteti nic vzit naopak dat...

316 vcelinka123 vcelinka123 | 14. února 2013 v 20:26 | Reagovat

Já bych se nechtěla zabít, kdyby mi anime nezakázali ;-)

317 Werrna Werrna | 20. února 2013 v 18:20 | Reagovat

[304]: jj presne

318 Rinkazuka Rinkazuka | 22. února 2013 v 20:59 | Reagovat

Hahahaha :D tak to si vážně nemyslím,ledatak ty mladší děti,které se dívají na špatné anime které pro ně není.Jako třeba Elfen Lied :).Ale není důvod k sebevraždě nebo k vůli něčemu jinému.Anime má lidi inspirovat,bavit :D.Nemyslím si,že je anime špatné(jak které) ba naopak :).Doporučila bych rodičům ditěte,aby se díval na Naruta,protože tam se toho naučí...místo třeba pokémonů :D...ale taky je mám ráda :D..♥

319 Sony Sony | 10. března 2013 v 0:52 | Reagovat

Opravdu si nemyslím že by anime kazilo děti ... samozdřejmě pokud je to anime určeno pro děti ;). A pokud někoho dovede anime k sebevraždě ... není pak pravděpodobné že by se totéž mohlo stát u prakticky jakéhokoliv televizního pořadu ? Nebo knížky ? Riziko je všude a není možné se zcela vyhnout výjimečným situacím. No, toť jest můj názor ;D.

320 Sabaku no Carol Sabaku no Carol | E-mail | 16. března 2013 v 21:56 | Reagovat

Podle mě nekazí.Pokud nejste blázni co věří že existují pokémoni a tak.Já osobně se např na Naruta dívám denně a nějákou agresivitu nebo něco to ve mě nespouští.I když občas trochu blbnu na pískovišti a hraju si na Gaaru,nikdy bych neudělala nějákou blbost a nevěřím že něco takového existuje.A zabít se kvůli anime je blbost,přecejen to je jenom serial a ne realita.A jsou z toho i dobré věci,třeba já se kvůli tomu začala učit japonsky :-) .

321 22adam4 22adam4 | 26. května 2013 v 2:13 | Reagovat

ten na obrazku celkom na pravo je bleach anime???

322 Myzt Myzt | E-mail | Web | 26. května 2013 v 9:01 | Reagovat

[321]: ano ;-)

323 ToraRafu ToraRafu | Web | 31. května 2013 v 19:48 | Reagovat

Myslím, že problém je nevědomost rodičů a jiných lidí, co anime (japonský kreslený film) vlastně znamená. Spousta si jich totiž plete pojmy-anime a hentai. Pro nepolíbené ( NEnarutofily a jiné NEotaku :-) ) je to totiž to samé. Ne, není a podle mě je anime asi tak stejně zkažené, jako všechny ostatní filmy a pohádky, co se kdy natočily. Jsou brutální anime s krveprolíváním a násilnostmi, stejně tak ale i romantické a něžné pro malé děti. To bychom pak museli odsuzovat všechny televizní pořady a prozkoumávat, jestli nás to nějak nekazí. :-)

324 Xmaskiller Xmaskiller | 5. června 2013 v 19:10 | Reagovat

Hej tak asi těžko, nic anime nekazí a nikdy nekazilo, to je uplná blbost toto. :-!  O_O  ???

325 me langusta me langusta | E-mail | 16. června 2013 v 18:27 | Reagovat

Já bych řek že ne, to je jako ta teorie televize nova že kdo hraje PC hry tak bude jezdit na plnej plyn po dálnicích a podobný kecy. Já se koukam hlavně proto, že mě bavěj ty ksichty který naruto má a kdo si myslí že sranda kazí děti tak GTFO.

326 Black_Wolf x3 Black_Wolf x3 | E-mail | Web | 19. června 2013 v 9:27 | Reagovat

No..já jsem otaku už 2roky a myslím si že anime děti nekazí možná jen slabší povahy co se dokážou zabít nebo pořezat jen kvůli toho že umře nejoblíbenější postava třeba z Naruta,Bleach apod. ;)

327 Charlene Charlene | E-mail | Web | 1. července 2013 v 23:54 | Reagovat

takú blbosť môže trepnúť iba ten, kto sa do toho nevyzná.
anime je oveľa lepšie než tie disneyovky, ktoré furt dávajú - stretneš princa na bielom koni, zamilujete sa a budete žiť šťastne až naveky. oblbovaky ako teletubbies aspol. jim jam kanál.
ešte čo dávali na jetixe bolo oveľa lepšie než to, čo dávajú teraz.
jasné, anime je zlé, ale vymývanie mozgy deťom terajšími detskými kanálmi je ok. všetko je ok len nech to nie je japonské.

328 Lee Lee | 7. července 2013 v 14:33 | Reagovat

Jistě, že může, ale to záleží především na lidech. Pokud se záliba v anime zvrhne v závislost a neustálé vysedávání u počítače, pak ano, v tomto směru anime děti jednoznačně kazí.

329 peťa peťa | E-mail | 14. července 2013 v 18:19 | Reagovat

Nekazí.Moje spolužiačky hovoria že naruto je úplná blbosť a hovadina.moja nekamoška má sestru malú a ona to pozerá a jej sa to páči ale podla nekamošky je to debilina.
Ani to dobre nevidela a už súdy!!!
A preto viem aj z iních dôvodov že to nekazí deti!!

330 Ondrodlak Ozzák Ondrodlak Ozzák | 20. července 2013 v 20:38 | Reagovat

Já anime miluju! Ale myslím si, že anime děti trochu mate a kazí.

331 Emia Emia | 22. července 2013 v 11:14 | Reagovat

Jasně, kdokoliv, kdo zahlídne poprvý anime, může říct, že děti kazí. Proč? Je to kreslený způsobem, ajko by to bylo pro tu nejmenší drobotinu, ale postavy se tam chovají dospěle. Uznávám, že když si pětiletá holčička/chlapeček pustí Elfen Lied nebo Another, asi z toho dostane šok a jestliže je slabší povahy mžuše se to protáhnout na celý život. Ale co když si dítě pustí porno? To to přece také kazí ne? Předpokládám, že by ti "mistři" odpověděli, že porno je od osmnácti a děti by se na něj dívat neměly. Co ale já vím, mnoho anime serverů upozorňuje na věkové omezení (na které stejně skoro všichni kašlou, ale to je jejich věc), takže vlastně když si pustíte anime, které není pro vaši věkovou kategorii, je to vaše věc, protože jste byli upozorněni. Víc už ani nikdo nemůže dělat, ledaže by anime úplně zrušili, ale jak už podotýkají lidé v komentářích nade mnou, to stejné platí i u filmů. Ale řekněte, máte před sebou brutální film s živými herci a brutální anime, řekněme, že je ti Kill Bill a Elfen Lied. Už z té filmové přirozenosti bych řekla, že normálněji a realističtěji vypadá Kill Bill, protože to tam vypadá "opravdově". Anime jsou kreslená a i malé dítě ví, že je někdo musel nakreslit a proto nepůsobí tak realisticky. Samozřejmě ta samotná otázka, zda anime kazí děti je trochu absurdní. Kazí děti drogy? Alkohol? Cigarety? Nezájem rodičů? Nedostatek lásky? Počítačové hry? Ano! Počitačové hry děti kazí, vždyť jeden kluk před tím než zabil svého kamaráda hrál brutální počítačovou hru! Pojďme přesvědčit všechny, že počítačové hry jsou to nejhorší zlo! (používám příklad počítačových her, protože toto se opravdu stalo, ale myslím, že v tomto se to dost podobá anime) Někdy se mi zdá, že lidé hledají příčinu tam, kde není, jen pro to, že je to mnohem jednodušší vysvětlení. Uznávám ale, že anime může způsobit závislost, sama to dobře znám, protože dokážu celý den prosedět u počítače koukat na anime e vystačit si jenom s čajem. Pokud ale někdo doopravdy spáchal sebevraždu kvůli anime (pokud jsem dobře četla, tak konkrétně úsek, kdy Itachi natáhnul mašli), celkem to chápu. Já sama cítím, že některá anime mi prostě pohnou srdcem a já se na ně dívám znova a znova s tentýmž fanatickým výrazem, objímajíc polštář se s linou u pusy. V lidské spolučnosti byly, jsou a vždy budou extrémy s včemkoliv, tomu prostě nejde zabránit. Je to sice smutné, ale ta sebevražda nesvědčí náhodou o tom, jaký vztah si dokážeme vybudovat k osobám, které navždy zůstanou pouze na obrazovce; že se do nich dokážeme hluboce zamilovat, nebo nekonečně nenávidět? Nesvědčí toto o tom, jak výborně tvůrči dokázali své postavy vybarvit a jakou povahu jim dali? Vážně někdo chce opovrhovat těmi uměeckými díly, které někdo miluje z celého srdce, silně s nimi prožívá každou chvilku a přeje si žít s nimi? Vážně chtějí nenávidět snění?

332 Uzumaki Isonade Uzumaki Isonade | 30. července 2013 v 22:22 | Reagovat

Anime nas nekazi, Anime nas uci, dattebane!

333 Jashinistka Jashinistka | 1. srpna 2013 v 16:12 | Reagovat

Podle mě Anime děti nekazí...právě naopak. Děti aspon vidí, že překážky jsou v životě těžké, ale dají se překonat.

334 Koemo Koemo | 8. srpna 2013 v 0:30 | Reagovat

Anime děti vůbec nekazí.Ale někdy nám dává příklady např.: jak se nechovat,co je někdy v životě dobrý atd.Pokud chcete tvrdit,že anime kazí děti,měli byste se podívat na některé filmy,ve kterých je nějaký superhrdina,který např. skáče z oken,mlátí zločince atd.Podobné věci jsou i v anime.Málokdo si to uvědomí ale můžu jmenovat další seriály nebo filmy pro děti viz.Tom & Jerry.Správně by většina dětských seriálů měla být 12+.

335 Sky Sky | 1. září 2013 v 16:56 | Reagovat

Děti už sou zkažení tak co :-D :-D :-D

336 S4ber S4ber | Web | 2. září 2013 v 0:31 | Reagovat

Prihodim nazor za anime fandy 45+

Pokud deti misto rodicu vychovava televize, comp a hry tak je muze kazit v podstate cokoli.

Jak ale nekdo jiz zminil - urco by katerorie anime mela byt umerna veku divaka. Treba Elfen Lied nebo Evangelion bych 12 letemu klukovi nepustil.

337 Orochimaru Orochimaru | 2. září 2013 v 13:47 | Reagovat

Nekazí! :-D Anime je cool! :D
Až na ty anime o... vy víte o čem... :-?

338 *Chika-chan* *Chika-chan* | 4. září 2013 v 23:32 | Reagovat

To je asi ta největší blbost kterou jsem kdy slyšela. Většina anime, zejména Naruto nejsou žádný trháky, naopak :-) Sice jsem slyšela že nějakej 16-ti letej kluk skočil z okna kvuli tomu že umřel Itachi ale tohle by normální člověk neudělal, takže můj názor je že anime nikoho kazit nemůže :D

339 saskie saskie | 28. září 2013 v 20:14 | Reagovat

To není podle mě animem.To jestli se někdo rozhodne např.skočit z okna,to je podle mě nějaká psychická nemoc,protože to není normální.To by bylo každý druhý den ve zprávách.Koukám na anime už 7 let a jsem živá a zdravá.A nenapadlo mě že bych př.skočila z okna.To už,pokud je to pravda,musí být v tom člověku něco špatně.Jsou lidi,kteří anime vživotě neviděli a rozhodli si sáhnou na život.Mohou to být ruzné duvody at už to je zdraví.A to že nějaký kluk skočil z okna protože umřel Itachi tak to není prostě normální.MUJ N8ZOR JE,ŽE JE TO TA NEJVĚTŠÍ KRAVINA,CO SE MOHLA OBJEVIT :-)

340 KÁJA HINKOVA KÁJA HINKOVA | 28. září 2013 v 20:37 | Reagovat

MYSLIM,KDYŽ TEDA TO ANIME KAZÍ DĚTI.,TAK DÁM 2 PŘÍKLADY.ANIME NARUTO.6 SERIE ASI 1.DÍL ITACHI VYVRAŽDÍ KLAN.PŘIBĚHNE JEHO 8LETÝ BRATR A NECHÁPE.ITACHI MU ŘEKNE,ŽE JE TO KVULY SÍLE ATD.. NAKONEC TO DOPADNE TAK,ŽE SASUKE ZABIJE ITACHIHO A ZA KRÁTKO POTÉ SE DOZVÍDÁ KRUTOU PRAVDU,ŽE BYL K TOMU PŘINUCEN(KDO ZNÁ,VÍ).A TED NAPŘ.KOBRA 11:12 LETÝ TYNEJDŘI JEDOU V AUTĚ,KTERÉ UKRADLI NA PARKOVIŠTI U OBCHODÁKU.CHLAP SI JE NAJDE A JEDNOHO Z TYNEJDRU ZABIJE NOŽEM.KLUK UMÍRÁ A JEHO KAMARÁD UTEČE,2 DEN SI OPATŘÍ ZBRAN A PODPÁLÍ 2 AUTA NA PARKOVIŠTI O KTERÝCH VÍ,ŽE JSOU TO AUTA TĚCH VRAHU.ZDRHÁ A PO CHVÍLY SI ZAPÁLÍ CIGARETKU.TOTO DÁVAVALO VE 3 H.NA NOVĚ 6 H.NOVA CINEMA KDYSI,VOLNĚ DOSTUPNÝ I PRO 5-TI LETÉ DÍTĚ.TO NENÍ DRSNÝ?Z TOHO SI NIKDO NEVEME ŠPATNÝ PŘÍKLAD ŽE?SAMOZŘEJMĚ,ŽE MÍCHÁM JABKA A HRUŠKY,ALE CHCI UKÁZAT NA TO,ŽE KDYŽ JDE O ANIME,TAK TO KAŽDÝ ŘEŠÍ,ALE TO,ŽE NA NOVĚ DÁVAJÍ TŘEBA TU KOBRU 11 S TÍMTO PŘÍBĚHEM,KRIMINÁLKU MIAMI,KDE JE TO I TAK,ŽE OSOBU,KTERÁ BYLA ZAVRAŽDĚNA,DOKÁŽÍ PITVAT A TO VYSÍLAJI,TAKY TO NENÍ ZROVNA NEJHEZČÍ.JE TO JAKO KDYBYCH ŘEKLA:ZABILI ANDREHO,UŽ MUJ ŽIVOT NA TOMTO SVĚTĚ NEMÁ SMYSL!A TO JE PŘECI NESMYSL,PROTOŽE NEJSEM AŽ TOLIK NENORMÁLNÍ :-D :-)  :D

341 friend friend | 29. září 2013 v 16:27 | Reagovat

Podle mně má každé anime hlubší myšlenku a může to být i poučné.

342 klara movie klara movie | E-mail | 17. listopadu 2013 v 14:26 | Reagovat

Anime kazí děti jo? Tak já si jako myslím že děti ted normálně koukaj na vraždy na vy víte co a na jiné blbosti ale na to si nikdo nestěžuje všichni si stěžují jen na Anime to fakt není fér :-(

343 Fumiko Fumiko | E-mail | 22. listopadu 2013 v 16:58 | Reagovat

Hej to není fér ! :-( Že si 12tiletý kluci stahujou porno do mobilů nikomu nevadí ale když se někdo kouká na anime tak to hned všem vadí! chjo.... to je na nic! :(

344 Rinnegan Rinnegan | 26. listopadu 2013 v 10:56 | Reagovat

Mě anime jenom prospívá bez něj bych se asi zbláznil. :D

345 Koemo Koemo | 10. prosince 2013 v 21:06 | Reagovat

[344]:musim souhlasit :-D

346 UnWanted UnWanted | 29. prosince 2013 v 15:53 | Reagovat

No, vzhledem k tomu, že se dneska 10-ti leté děti koukaj na por*o, detktivky a horory, nemyslím si že je bude Anime kazit, taky asi z toho důvodu, že již skoro zkažené jsou, znám 12-ti letou holku, která o to již přišla a dokonce kouří.. Takže závěr, ne, nekazí.. A jen tak mimochodem, toto je názor 13-ti leté dívky ( O_O ) :-D

347 anonimove anonimove | E-mail | 30. prosince 2013 v 1:01 | Reagovat

no jak se to vezme mam 2 kémošky který jsou do anime zažraný jak svin 1 znich kvuli anime v sobe našla spisovatelku  a v podstate i svojí pravou sexualni orientaci cos je myslim že pozityvní :) ale ta 2 je do toho zažraná na tolik že se kvuli anime s ni už skoro nevídám jelikož je u toho od 12 hod co se zbudí do například 4 do rána coš si myslím neni nic dobrého :/ posudte sami

348 Kasumi Kasumi | 26. ledna 2014 v 13:58 | Reagovat

podle mě nekazí sama jsem dítě anikdy bych to neudělala :P a je mi 11 let 8-)

349 Narutova <3 Narutova <3 | 19. února 2014 v 16:08 | Reagovat

Mě anime zachránilo život. Hodně jsem se z toho naučila. A navíc je to pořád lepší než ty cenzuraviny na Disney channelu a spol. :DD

350 saskie saskie | 17. března 2014 v 18:52 | Reagovat

Možná anime kazí děti,ale to vlastně vše,co je v telce :) K11-anime nekazí děti,jen někdo vypustil tenhle blábol a byví se reakcí :) nedávno jsem četla,že anime vede k sebevraždě,možná ano,ale ten,kdo to uděla,protože mu v anime zemře oblíbená postava,není v hlavě v pořádku -.- Myslím,že anime možná kazí lidi,ale to i celkově televize,takže nevím,co se tu řeší  -.- bud zruší vše,co se vysílá v telce,horory,kriminálky atd..a nebo nebudou rušit ani anime!!

351 :P :P | 26. března 2014 v 20:05 | Reagovat

Podle mě kazí děti jenom ta příliš brutální anime. třeba Wolfs Rain to je takový drastický (ale mám to anime ráda :)) ale nemyslím si že by děti anime kazilo. jsou přeci i dětská anime. třeba Jewel Pets. :-)  rodiče hned anime většinou zakazují kvůli tomu že třeba zrovna dávali nějakej hentai ale všechna anime nejsou přece jen hentai ne?! :D  :-x

352 kpi kpi | 9. dubna 2014 v 20:42 | Reagovat

Podle mne to deti nekazi spis jim to rozvijí predstavivost zlepsu je naladu ja na anime vyrostl sice sem trochu ujetej na koukani koukam asi 4-6 hodin dene a nekdy i 12-15 ale to zalezi na kamzdem invidualne podle mne tak 0,5% se zabije kvuly anime a asi 10% se uzavre do sebe ostatni si maj aspon ocem povidat vypravet.
tak to je asi vse co bych chtel dodat
pozdrav Kipi
mam rad Naruto,Bleach,One Piece,FT,Dragon ball pak zalezi na nalade.

353 ........ ........ | 17. května 2014 v 18:15 | Reagovat

No, ano, anime může kazit děti......ale pokud se zaměříme na násilí, řekněte, nekazí děti náhodou i zprávy a skutečný život? Já nevím, ale anime je (tedy alespoň podle mě) odsuzováno především proto, že je KRESLENÉ. I přes někdy dvouhodinové vysvětlování rodičům, že kreslená verze ještě neznamená, že je ten jaký seriál určen dětem, stále berou anime jako pohádku. Tady nemáte šanci je vyvést z omylu-Ukážete jim yaoi-zabaví vám počítač, ukážete jim Death Note nebo Soul Eater-pošlou vás do psychiatrické léčebny.... A nějak se mi nezdá, že když mi naposledy matka vyprávěla o jejím pracovním dni ve školce, kdy za ní přišlo 4leté děcko, vystrčilo na ni prostředník a začalo opakovat F*ck you!,tak za to mohlo anime. Ale samozřejmě, že když půjdete do školy v cosplay Doflaminga nebo Guye, ostatní si ťuknou na čelo. Dnešní mládež je tak zkažená----na co to hodíte? Na anime a na mangu? Vážně? I přestože tento koníček má necelá 1/3 ČR? V dnešní době se už zkrátka nemůže soudit, kdo za zkaženost dětí může...Anime? Zprávy? PC hry? Filmy? Knihy? Manga? Věda? Justin Bieber? Rodiče?  k sebevraždám....Právě se dívám na One Piece, kdy Robin řve: JÁ CHCI ŽÍT! a roste ve mě chuť okamžitě se zabít..Vážně? Ne, anime nám naopak ukazují cenu života, lidské šílenství, statečnost, přátelství i to, že přehnaná spravedlnost se někdy stává větším zlem. Tohle téma má samozřejmě více věcí k zamyšlení, ale tohle doopravdy nechci psát donekonečna. Takže hlavní problém je ten fakt, že si lidé myslí, že anime jsou pohádky. Pokud si to myslíte i vy---NEJSOU TO POHÁDKY!!!!!!! Bacha na to! Pouštíte-li svému dítěti Boku no Piko, protože jsou v tom roztomilé děti, můžete si sami za to, že vaše dítě bude mít na doživotí trauma!!!!! O_O   A abych nezapomněl-není náhodou příčinou sebevražd mladých příznivců anime a mangy ten, že jsou terčem posměchu ve školách?! Kdybych byl slabší povahy, už bych byl alespoň dva roky mrtvý!!!  Myslím, že tato kilometrová cestička poskládaná z písmenek se blíží ke konci. Děkuji všem, kteří vyslechli můj názor a dostali se až nakonec.  Nejsme sebevrazi! :-D

354 lulu lulu | 12. srpna 2014 v 20:52 | Reagovat

podle mě ne :-D

355 Angaro Angaro | E-mail | 1. ledna 2015 v 0:53 | Reagovat

Zdravím, zhruba před 2dny, mi kamarád doporučil anime, Sword Art Online (SAO)
podíval jsem se na první díl, a tak neskutečně mě to vtáhlo že jsem se téměř v kuse koukal 2dny, a dokoukal až do konce, dnes je 3den a nevím co se stalo, ale po tomhle anime si kladu jednu otázku.. Smysl Života ?, nyní nemám chuť cokoliv dělat, začal jsem koukat na SAO odzačátku, možná že po čase se to změní ale co když ne,... ?

356 Bluubey Bluubey | 8. května 2015 v 16:38 | Reagovat

nekazí, mně teda anime přinesli jen dobrý věci.

357 Lukša Lukša | E-mail | 15. května 2015 v 12:54 | Reagovat

Záleží na každém jakým způsobem se nechá tím anime ovlivnit.. Podle toho k čemu v něm vzhlíží.. Samozřejmě když se na něj dívají malé děti, co nerozumí ani příběhu a pak akorád vnímají to zabíjení a tak... Tak to může vyvolat něco špatného.. Ale já třeba takového Naruta sleduju od dětství.... A díky tomu absolutně změnil můj život. Jelikož sem vyrůstal na tom příběhu a zároveň s tyma postavama tak sem od nich získal vše, co se autor předat snažil. Přece jen každé anime autor píše proto, aby do něj vložil myšlenku a pocity, které chce předat dalším generacím... A přesně o tom je i Naruto. V tom ději se mluví i o tomhle a i sám autor tam dal postavu, která prezentuje ho samotného.. Jelikož si zamilujete všechny postavy, tak je pak samozřejmě dost nepříjemné to, když nějaká zemře.... Ale to vše nás posunuje dál. A nezapomíná se.. To anime mě hodně naučilo a já hodlám to vše šířit dál.. Protože by to klidně mohlo přinést mír do světa.. Tak jako autor zamýšlel.. Svět se totiž změní s příchodem nových generací, které nahradí ty staré.. A proto musíme mezi mladými šířit to, co je naučí co je správně a špatné.. A právě Naruto už takhle ovlivnil miliony lidí.. Já sám sem jedním z nich a věřím, že kdyby se na něj podívali všichni.. Svět se o generaci dál neodvratně změní k lepšímu.. Staré dědáky už ne.. Některé, kteří by si z toho něco vzali ano.. Ale spousta z nich už má v hlavě tolik zažitého, že se na svět už nedokáže podívat nějak jinak.. A proto je tak důležité dávat naději do mladých... i když dnes je to se spousty mladýma na bodě mrazu.. Tak stejně tak spousta už je daleko moudřejších než kdokoliv jiný..

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.